30 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sürdürülebilirlik hepimiz için!

Sürdürülebilirlik hepimiz için!

Nafizcan Önder
26 Mart 2024
2 dk okuma

Akbank, insan için sürdürülebilirlik anlayışıyla hayatın birçok alanına  dokunan çalışmalarını yeni iletişim kampanyasıyla duyuruyor. Serenay Sarıkaya’nın yer aldığı film serisinde, toplumu bütün olarak kapsayan “herkes için sürdürülebilirlik” mesajını paylaşıyor.

Akbank’ın sürdürülebilirlik stratejisine odaklanan yeni iletişim kampanyasının temelini, insan odaklı bir yaklaşım oluşturuyor. Kampanya, sürdürülebilirlik kavramını sadece çevresel boyutta değil, aynı zamanda sosyal ve ekonomik açılardan da ele alarak toplumsal dönüşümü desteklemeyi amaçlıyor.

Film serisinde, geleceği yazan gençlerden çevresine ilham olan kadınlara, enerjisini doğadan alan KOBİ’lere kadar farklı alanlarda “sürdürülebilirlik elçilerinin” hikayeleri ekranlara taşınıyor.

Hedeflerinin sürdürülebilirliğin var olma sebebi olan “insan”ı öne çıkarmak ve böylece sürdürülebilir yaşamın herkes tarafından sahiplenilmesine hizmet etmek olduğunu belirten Akbank Marka ve İletişim Başkanı Beril Alakoç;

“Birleşmiş Milletler Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’na baktığımızda; insana yakışır iş ve ekonomik büyüme, toplumsal cinsiyet eşitliği, nitelikli eğitim gibi çevrenin ötesinde insanı odağına alan başlıklar görüyoruz. Akbank olarak biz de, “Akbank Sürdürülebilir Finansman Çerçevesi” kapsamında sürdürülebilirlik aksiyonlarının sadece emisyonlarla sınırlı olamayacak kadar geniş ve hayatın her alanına yayılan bir stratejiyle kurgulanması gerektiğine inanıyoruz.

Bu doğrultuda sürdürülebilir finansman araçlarımız, kadın girişimcilere yönelik mentorluk çalışmaları gibi eşit fırsatlar yaratan girişimlerimiz, gençleri geleceğe hazırlayan Akbank Gençlik Akademisi gibi eğitim programlarımız , sanata sunduğumuz uzun soluklu desteklerimiz ve gönüllü eylemleri toplum genelinde yaymak için yürüttüğümüz ‘iyilik hareketlerimiz’ başta olmak üzere toplumda sürdürülebilirlik için çalışıyoruz. Yeni iletişim kampanyamız ve reklam filmimiz, bu vizyonumuzu yansıtıyor. Önümüzdeki dönemde farklı iletişim çalışmaları ve girişimlerle sürdürülebilir yaşam eylemlerini daha kapsayıcı bir şekilde Türkiye’de yaygınlaştırmayı hedefliyoruz” diyor.

Kampanya Künyesi

Reklamveren: Akbank

Reklamveren Marka Ekibi: Beril Alakoç, Ayşe Oskay Kurtoğlu, Melis İnceoğlu, Melis Kabadayı

Reklamveren Medya Ekibi: Mustafa Ersoy, Sıla Zeka

Reklamveren Dijital Ekibi: Mustafa Yıldız, Samet Gökdere, Adem Erdem

Reklamveren PR Ekibi: Ceyla Arsel, Sinem Yöndem Bilgincan, Pelin Baysal

Reklamveren Strateji Ekibi: Zeynep Soysal, Mürüvet Demirboğa

Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul

CCO: İlkay Gürpınar

ECD: Volkan Karakaşoğlu

Group Creative Director: Ufuk Işık

CD: Mehmet Demirel

Creative Group Head: Buğra Birgin 

Yaratıcı Ekip: Samet Çiçek, Şeyma Şenol, Bahadır Cemre Pekşen

Genel Müdür: Ela Bilgisel

Genel Müdür Yardımcısı: Burçin Birim

Marka Ekibi: Cansu Balcı, Cansın Ergün, Pırıl Kaya

Dijital Ekip: Gülten Yılmaz, Saruhan Ayanoğlu, Nur Göçoğlu, Sude Tüzüner

CSO: Toygun Yılmazer

Stratejik Planlama Ekibi: Nisan Danışman, Berkay Başer, Muammer Nuray, Sena Sarıkaya

Prodüksiyon Ekibi: Dilan Davutoğlu, Sezgin Saka

Prodüksiyon Şirketi: Anima

Yönetmen: Aytuğ Üngör

akbank TBWA\Istanbul
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
McKinsey, Karaca’nın dijital dönüşüm başarısını dünyaya örnek gösterdi!
3 Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
Şirketlerin yeni rekabet alanı: Esnek yan haklar ve wellbeing deneyimi
4 Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
Influencer paylaşımlarının yüzde 70’i alışverişe yönlendiriyor
5 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
Güncel Haberler
Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
"Birleşen Sular, Filizlenen Umutlar": Sanatın umuda açılan kapısı
“Birleşen Sular, Filizlenen Umutlar”: Sanatın umuda açılan kapısı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Dyson, güzellikten ev teknolojisine uzanan en yeni inovasyonlarını tanıttı
Haberler
Dyson, güzellikten ev teknolojisine uzanan en yeni inovasyonlarını tanıttı
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
Kaptan Tsubasa sahada: Valenciennes’ten Japonya’ya saygı duruşu
Haberler
Kaptan Tsubasa sahada: Valenciennes’ten Japonya’ya saygı duruşu
Nafizcan Önder
14 Ağustos 2025
Tutuklu gazeteci Fatih Altaylı, yorumlarına ara verdi: "Bize biraz müsaade"
Haberler
Tutuklu gazeteci Fatih Altaylı, yorumlarına ara verdi: “Bize biraz müsaade”
Sena Tufan
3 hafta önce
MMA Global, "Marketing + Media Alliance" adıyla yeni bir döneme girdi
Haberler
MMA Global, “Marketing + Media Alliance” adıyla yeni bir döneme girdi
İrem Alimoğlu
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.