5 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Kotex’in yeni marka yüzü Meltem Cumbul oldu

Marketing Türkiye
30 Nisan 2012
1 dk okuma

Meltem Cumbul, Kotex’in yeni ürününün reklam kampanyası için kamera karşısına geçti. Yeni reklam filmi ile kadınlara değişmekten korkmamalarını söyleyen Kotex, özel günlerinde onların yanında oluyor. Kendini daha kadınsı ve modern hissetmek isteyenlerin tercihi Kotex, pamuksu yapısı, nefes alan yüzeyi ve emiciliği ile özel günlerin de diğer günler gibi konforlu yaşanmasını sağlıyor. Kotex’in marka yüzü Meltem Cumbul; “Kotex, yumuşaklık ve korumayı bir arada sunan bir marka… Çektiğimiz reklâm filmlerinde;  pilot olmaya cesaret eden, pantolon giyerek pantolonu sadece erkek kıyafeti olmaktan kurtaran ve oyuncu olarak sinemada başarılara imza atan kadınları canlandırdım.  Tüm bu filmlerin ana temasının da “kadınların cesaretli olup hiçbir şeyi denemekten korkmamaları” olması da beni heyecanlandırdı. Türkiye’de kişisel bakım alanında aşılacak önemli mesafeler var ve Kotex ile birlikte bu değişime tanıklık etmek mutluluk verici. Kotex, gerek samimiyet ve doğallık üzerine kurulu marka duruşu, gerekse tüketiciye verdiği güven ve kalite açısından bir arada olmak isteyeceğim bir marka oldu. Reklam filmi çekimlerimiz çok keyifli bir atmosferde gerçekleşti.  Dünyanın ilk kadın pedi markası olan Kotex’in marka yüzü olmaktan da mutluluk duydum. Ortaya çıkan işten de çok mutluyum” dedi. Kotex Pazarlama Müdürü Deniz Gürler, yeni Kotex’in değişmekten korkmayan kadınlara beklentilerinin üzerinde yanıt verebilecek nitelikte bir yapısı olduğunu söyleyerek şunları dile getirdi: “Yeni Kotex’i kadınların hayatlarının her alanında kendilerini çok daha fazla güvende hissetmelerini sağlayacak şekilde tasarladık. Bir kez deneyenin bir daha vazgeçemeyeceği yeni Kotex’in koruma ve emicilik özelliğini 46% oranında artırdık… Değişimi seven kadınlarımız, yeni Kotex cilt sağlığı avantajının yanında geliştirilmiş emici bölgesi ile kendilerini tamamen güvende hissedecekler.” Sanat dünyasının sevilen ismi Meltem Cumbul ile gerçekleştirilen reklam kampanyası Young&Rubicam reklam ajansı tarafından çekildi ve yönetmenliğini Onur Erdem üstlendi. 

1 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
2 Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
Düğün masraflarını karşılamak isteyen damat, damatlığına reklam aldı
3 Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
Cadılar Bayramı’nda MINI, rakibinin kostümünü giydi!
4 Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
5 OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
OpenAI, 1 trilyon dolarlık halka arz için düğmeye bastı
Güncel Haberler
TOGO, BETA Ayakkabı'nın marka haklarını satın aldı
TOGO, BETA Ayakkabı’nın marka haklarını satın aldı
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Lahmacun Endeksi Ekim sonuçları açıklandı: Fiyatlar artıyor ama daha yavaş!
Türkiye'de sağlık bilinci artıyor ama "iyi hissetme" oranı alarm veriyor!
Türkiye’de sağlık bilinci artıyor ama “iyi hissetme” oranı alarm veriyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Spotify ve Netflix güçlerini birleştirdi: Podcast’ler ekrana taşınıyor!
Haberler
Spotify ve Netflix güçlerini birleştirdi: Podcast’ler ekrana taşınıyor!
Nafizcan Önder
3 hafta önce
Küresel eğlence ve medya sektörü 2029’da zenginleşecek! Gelir 3,5 trilyon dolara ulaşacak…
Haberler
Küresel eğlence ve medya sektörü 2029’da zenginleşecek! Gelir 3,5 trilyon dolara ulaşacak…
Sena Tufan
6 Eylül 2025
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Haberler
Kasım indirimleri için sepetler hazır: 5 milyon ürün sepette, 3 milyon ürün favorilerde bekliyor
Sena Tufan
6 gün önce
Galatasaray futbolcuları lisanssız ürün çekiminde yer aldı! Kulüp "izinsiz çekim" dedi…
Haberler
Galatasaray futbolcuları lisanssız ürün çekiminde yer aldı! Kulüp “izinsiz çekim” dedi…
İrem Alimoğlu
24 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.