6 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Nigar Kalfa Bosch için mutfakta!

Marketing Türkiye
26 Nisan 2012
1 dk okuma
Bosch Ev Aletleri’nin, SoftClose kapak özellikli yeni ankastre fırını için hazırlanan reklam filmi, televizyon kanallarında yayınlanmaya başladı. Film, ürünün özelliğiyle tezat oluşturacak şekilde düşünülerek, hazırlandı. Mutfakta panik halinde sofra hazırlığında olan bir çift, aceleden dolap kapaklarını sert kapatarak oldukça yüksek ses çıkarıyor. Oysa aynı sertlikle kapatılan Bosch SoftClose fırın kapağı hiç ses çıkarmadan kapanıyor. Neredeyse hiç diyalogun yer almadığı ve efektlerin beslediği film, oyuncularıyla da dikkat çekiyor. Muhteşem Yüzyıl dizisinden Hürrem Sultan’ın sırdaşı ve destekçisi Nigar Kalfa’yı canlandıran Filiz Ahmet ve Sakarya Fırat dizisinden Komutan Osman Kanat olarak tanıdığımız Tayanç Ayaydın reklamdaki çifti canlandırıyor.

Ses getirecek yenilik: Bosch SoftClose sessiz kapak
Yeni reklam filmi ile ilgili değerlendirme yapan Bosch Ev Aletleri Pazarlama Müdürü Neylan Süer, “En telaşlı anlarda bile kolay ve konforlu kullanım imkanı sunan Bosch SoftClose ankastre fırınımızı, mutfakta daha huzurlu ve sessiz bir yaşam düşleyen tüketicilerimizin beklentisini karşılamak üzere geliştirdik. Reklam filmimizde de, değerli oyuncular Filiz Ahmet ve Tayanç Ayaydın çifti, fırınımızın ses getirecek sessizlik özelliğini en güzel şekilde aktarıyor” dedi. Altıncı Duyu Reklam Ajansı Yetkilisi’nin filmle ilgili verdiği bilgiler şu şekilde: “Bosch, küçük ayrıntılar üzerine geliştirdiği teknolojilerle fark yaratan bir marka. Daha önce hiç üzerinde düşünmediğiniz ama birinin sizin yerinize düşünüp hayata geçirdiğini görünce, ne kadar önemli olduğunu fark ettiğiniz şeyler bunlar. SoftClose fırın kapağı gibi. Ne kadar sert iterseniz itin, yumuşacık kapanıyor. Sessiz sedasız. Demek ki, bir fırın kapağı sessiz kapanabilirmiş. O ana kadar kafa yormadığınız bu ayrıntıyı filmde, dolaylı hiçbir anlatıma girmeden olduğu gibi göstererek anlatmayı seçtik.” 
 


Film Künyesi
Reklam Ajansı: Altıncı Duyu 
Reklamveren: BSH Ev Aletleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. (Bosch)
Ürün: Bosch SoftClose Ankastre Fırın 
Yönetmen: Şener Sonuşen
Yapım Şirketi: Shortcut
Müzik: Temel Zümrüt

 

1 Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
Bentley, 100 yılı aşkın tarihindeki en büyük logo değişikliğini yaptı
2 Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
Starbucks’ı Çin’de tahtından indiren Luckin Coffee, şimdi ABD pazarında
3 İkinci el otomobil pazarının Z raporu...
İkinci el otomobil pazarının Z raporu…
4 Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
5 Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Tüketicilerin yeni gözdesi: Giyilebilir ambalajlar!
Güncel Haberler
Ayşe Aydın yazdı: "Cannes Lions'da tesadüflere yer yok!"
Ayşe Aydın yazdı: “Cannes Lions’da tesadüflere yer yok!”
Spotify 18 dolarlık yeni modeli üzerinde çalışıyor
Spotify’dan Rekabet Kurulu’nun başlattığı incelemeye ilişkin ilk açıklama geldi…
Özge Akçizmeci yazdı: "Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?"
Özge Akçizmeci yazdı: “Bu yıl Cannes Lions’tan neler öğrendik?”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

18 ülkede görüşler ortak: "30'una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!"
Haberler
18 ülkede görüşler ortak: “30’una kadar evlen, ev al, çocuk sahibi ol!”
İrem Alimoğlu
1 Haziran 2025
Bundle, içerik ve teknolojiyle marka hikâyeciliğine yeni bir boyut kazandırıyor
Haberler
Bundle, içerik ve teknolojiyle marka hikâyeciliğine yeni bir boyut kazandırıyor
Advertorial
1 hafta önce
RepMan ve FutureBright'tan stratejik iş birliği: İtibar araştırmalarında yeni dönem...
Haberler
RepMan ve FutureBright’tan stratejik iş birliği: İtibar araştırmalarında yeni dönem…
İrem Alimoğlu
20 Mayıs 2025
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
Haberler
Reklamlarda cinsiyet eşitliği artıyor ama kapsayıcılık hâlâ eksik
İrem Alimoğlu
5 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.