29 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Kiğılı, çağrı merkezi uygulaması” başlatıyor

Marketing Türkiye
6 Nisan 2012
1 dk okuma

Call Center/Çağrı Merkezi uygulaması, hazır giyim sektöründe ilk kez Kiğılı tarafından hayata geçiriliyor. Türkiye’de markaların genel olarak outsource ettiği uygulama, Kiğılı’da birebir genel merkezden uygulamaya sokuluyor. Tüm Kiğılı müşterilerinin 0850 250 1938 no’lu telefon numarasından ulaşabilecekleri uygulama ile Kiğılı, Türkiye’nin dört bir tarafında bulunan müşterilerine ücretsiz hizmet verecek. Türkiye’nin en köklü erkek markası Kiğılı, marka bilinirliğini daha da artırmak amacıyla, kuruluş yılı olan 1938 rakamını çağrı merkezi numarası olarak özenle seçti. İlk etapta www.e-kigili.com online satış sitesi üzerinden alışveriş yapan müşterilere canlı destek amacıyla kurulan çağrı merkezi, mevcut durumda ürün sorunlarının dinleneceği ve aynı zamanda satış yapılabilen bir departman olarak yoluna devam edecek. Yaklaşık 1 yıldır üzerinde titizlikle çalışılan ve nisan ayında hayata geçecek olan bu proje için 300 bin TL’lik yatırım yapıldı. İlk aşamada 10 kişilik bir ekiple çalışmalarına başlayan grup, 2012 yılı sonunda 25 kişiye çıkmayı planlıyor.
Çağrı Merkezi uygulaması projesini hayata sokan Kiğılı CEO’su Hilal Suerdem, konu ile ilgili şu açıklamaları yapıyor: “Kiğılı olarak müşterilerimizin şikayetlerini dinlemek ve önerilerini ciddi bir önemle ele alıp çözümler üretmek, sunmuş olduğumuz tüm hizmetlerde üst düzey ve kalıcı müşteri memnuniyeti sağlamak, temel önceliğimiz. Bu önceliğimizin bir yansıması olarak memnuniyet sağlama yaklaşımımızı ‘önce müşteri’ temelinde şekillendirmekte ve müşterilerimiz için finansal değer yaratmanın yanı sıra, hizmette fark yaratmanın da gerekliliğine inanmaktayız. Bu amaçla kurduğumuz ücretsiz Call Center uygulamamız ve 0850 250 1938 numaralı telefon hattı ile, Türkiye’nin dört bir tarafından müşteri şikayet, dilek ve isteklerini alabiliyoruz. Türkiye’de hazır giyim sektöründe ve kendi bünyesinde call center uygulamasını ilk kez uygulamaya sokmanın sevincini ve gururunu yaşıyoruz. Projemiz gün geçtikçe büyümeye, bu uygulama için yapılan yatırımlarımız ise artmaya devam edecek”.

1 Tavsiye şampiyonu markalar!
Tavsiye şampiyonu markalar!
2 2025’in en çok kazandıran beş mesleği...
2025’in en çok kazandıran beş mesleği…
3 MNG Kargo'dan DHL'e dönüşümün perde arkası
MNG Kargo’dan DHL’e dönüşümün perde arkası
4 ChatGPT'nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
ChatGPT’nin haber sitelerine yönlendirdiği trafik bu yıl ikiye katlandı!
5 Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Kerevitaş, yeni dönemde faaliyetlerini Besler Gıda olarak sürdürecek
Güncel Haberler
Project Pan: Tüketim çılgınlığına minimalist meydan okuma!
Project Pan: Tüketim çılgınlığına minimalist meydan okuma!
Yemeksepeti, Türkiye’nin Keyif Haritası’nı açıkladı: Her 3 kişiden 2’si sipariş anından keyif alıyor
Yemeksepeti, Türkiye’nin Keyif Haritası’nı açıkladı: Her 3 kişiden 2’si sipariş anından keyif alıyor
“Simit satarak bilgisayar alıyorum” dedi, Monster Notebook’tan yanıt gecikmedi!
“Simit satarak bilgisayar alıyorum” dedi, Monster Notebook’tan yanıt gecikmedi!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
Haberler
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Eski ABD Başkanı Barack Obama, Bluesky platformuna katıldı
Haberler
Eski ABD Başkanı Barack Obama, Bluesky platformuna katıldı
Sena Tufan
25 Mart 2025
40 ülkede 3 binden fazla Penti çalışanı bugün işe pijamalarıyla gitti!
Haberler
40 ülkede 3 binden fazla Penti çalışanı bugün işe pijamalarıyla gitti!
Advertorial
14 Mart 2025
Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Haberler
Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.