17 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sponsor değil, Papara

Sponsor değil, Papara

Gizem Yıldız
12 Ocak 2023
2 dk okuma

Papara, ülkemizin en köklü ve güçlü takımlarından Beşiktaş Futbol A Takımı sponsorluk anlaşması için kalplere dokunan bir kampanyaya imza attı.

Kampanyanın gücü ve duygusallığı, Papara’nın Beşiktaş ile ortak bir ruha sahip olmasından geliyor. İlklere imza atmayı, ilham vermeyi, cesur kararlar almayı, liderlik etmeyi ve tüm bunları yaparken sevgi, saygı ve hoşgörüyü ilk sırada tutarak “Banka değil, Papara.” sloganıyla hareket eden Türkiye’nin FinTech devi Papara, “Sevgi değil, dava.” diyen Beşiktaş ile hem söylem hem de bakış açısı olarak buluşuyor.

Sponsorluğun duyurulduğu reklam filminde, Beşiktaş’ın sahip olduğu değerlere ve Beşiktaş camiası için önemli anlara göndermeler yapılıyor. Tribün aşkının, Başkan Seba’nın, Beşiktaş semtinin, semt esnafının, Şenol Güneş’in ve çok daha fazlasının yer aldığı reklam filmiyle Beşiktaş ruhundaki gerçek değerler yansıtılıyor ve Papara’nın da Beşiktaş için bir sponsorun çok ötesinde olduğu vurgulanıyor.

Kampanya, filme özel üretilip uygulanan stencil’lerden, Beşiktaş semtini tamamen donatan yaratıcı outdoor’lara ve kartal pençeli Instagram filtresine kadar birçok ayrıntı içeriyor.

Çekimlerinin Beşiktaş’ın ve Beşiktaşlıların “sevda” olarak tanımladığı Beşiktaş Çarşı’da ve Beşiktaş taraftarı için “yuva” olan Vodafone Park’ta gerçekleştirildiği kampanya filminin kreatif süreçleri YW Istanbul, prodüksiyonu Gorilla Film imzası taşıyor.

Filmin kalplere dokunan sözleri işe şöyle;

“Burası semt değil, sevda.

Bak, bu stad değil, yuva.

Mevzu forma değil, göğsündeki arma.

Hoca değil, yeri gelir, baba.

Sadece bir başkan değil, Seba.

Bizimkisi destek değil, feda.

Sponsor değil, Papara.

Beşiktaş’ın yanında.”

Reklamveren: Papara

Reklamveren Marka Ekibi: Perin Saraoğlu, Akın Andırın, Polat Öziş

Reklam Ajansı: YW

Ajans Başkanı: Seden Gürcü

Chief Creative Officer: Fatih Sinan Şimşek

Prodüksiyon: Gorilla

Yönetmen: Fatih Sinan Şimşek

Yaratıcı Ekip: Selman Vardar, Erhan Öksüzali, Buğçe Onur, Furkan Yaşar, Ecem Çalık, Nur Yanık

Müşteri İlişkileri: Ümit Yılmaz, Seyithan Çatı, Murat Turgut, Serpil Tüdeş

Ses Dizaynı ve Müzik: Gök Gürhan Berkel

Dış Ses: Sinan Divrik

Post-Prodüksiyon: The Post Brothers

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

Beşiktaş Futbol A Takımı Papara
1 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
2 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
3 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
4 YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
5 Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Bumerang gençler: Yuvaya dönenlerin sayısı artıyor
Güncel Haberler
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday'i geçti!
Hopi, 19 milyon müşterisinin verilerini analiz etti: Babalar Günü ve Kurban Bayramı alışverişleri Black Friday’i geçti!
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
Mart ayının en başarılı TV reklamları…
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

LG, B2B sektörlerine özel ekran çözümlerini Ankara’da tanıttı
Haberler
LG, B2B sektörlerine özel ekran çözümlerini Ankara’da tanıttı
Advertorial
2 hafta önce
"Peşin ödeme yapan" pazarlamacıların sayısı azalıyor!
Haberler
“Peşin ödeme yapan” pazarlamacıların sayısı azalıyor!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Boykotların anatomisi
Haberler
Boykotların anatomisi
Hüseyin Tapınç
1 Nisan 2025
Çocuklar arasında yapay zeka merakı iki kat arttı
Haberler
Çocuklar arasında yapay zeka merakı iki kat arttı
Sena Tufan
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.