2 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Sponsor değil, Papara

Sponsor değil, Papara

Gizem Yıldız
12 Ocak 2023
2 dk okuma

Papara, ülkemizin en köklü ve güçlü takımlarından Beşiktaş Futbol A Takımı sponsorluk anlaşması için kalplere dokunan bir kampanyaya imza attı.

Kampanyanın gücü ve duygusallığı, Papara’nın Beşiktaş ile ortak bir ruha sahip olmasından geliyor. İlklere imza atmayı, ilham vermeyi, cesur kararlar almayı, liderlik etmeyi ve tüm bunları yaparken sevgi, saygı ve hoşgörüyü ilk sırada tutarak “Banka değil, Papara.” sloganıyla hareket eden Türkiye’nin FinTech devi Papara, “Sevgi değil, dava.” diyen Beşiktaş ile hem söylem hem de bakış açısı olarak buluşuyor.

Sponsorluğun duyurulduğu reklam filminde, Beşiktaş’ın sahip olduğu değerlere ve Beşiktaş camiası için önemli anlara göndermeler yapılıyor. Tribün aşkının, Başkan Seba’nın, Beşiktaş semtinin, semt esnafının, Şenol Güneş’in ve çok daha fazlasının yer aldığı reklam filmiyle Beşiktaş ruhundaki gerçek değerler yansıtılıyor ve Papara’nın da Beşiktaş için bir sponsorun çok ötesinde olduğu vurgulanıyor.

Kampanya, filme özel üretilip uygulanan stencil’lerden, Beşiktaş semtini tamamen donatan yaratıcı outdoor’lara ve kartal pençeli Instagram filtresine kadar birçok ayrıntı içeriyor.

Çekimlerinin Beşiktaş’ın ve Beşiktaşlıların “sevda” olarak tanımladığı Beşiktaş Çarşı’da ve Beşiktaş taraftarı için “yuva” olan Vodafone Park’ta gerçekleştirildiği kampanya filminin kreatif süreçleri YW Istanbul, prodüksiyonu Gorilla Film imzası taşıyor.

Filmin kalplere dokunan sözleri işe şöyle;

“Burası semt değil, sevda.

Bak, bu stad değil, yuva.

Mevzu forma değil, göğsündeki arma.

Hoca değil, yeri gelir, baba.

Sadece bir başkan değil, Seba.

Bizimkisi destek değil, feda.

Sponsor değil, Papara.

Beşiktaş’ın yanında.”

Reklamveren: Papara

Reklamveren Marka Ekibi: Perin Saraoğlu, Akın Andırın, Polat Öziş

Reklam Ajansı: YW

Ajans Başkanı: Seden Gürcü

Chief Creative Officer: Fatih Sinan Şimşek

Prodüksiyon: Gorilla

Yönetmen: Fatih Sinan Şimşek

Yaratıcı Ekip: Selman Vardar, Erhan Öksüzali, Buğçe Onur, Furkan Yaşar, Ecem Çalık, Nur Yanık

Müşteri İlişkileri: Ümit Yılmaz, Seyithan Çatı, Murat Turgut, Serpil Tüdeş

Ses Dizaynı ve Müzik: Gök Gürhan Berkel

Dış Ses: Sinan Divrik

Post-Prodüksiyon: The Post Brothers

Diğer yaratıcı işlere göz atmak için TIKLAYIN.

Beşiktaş Futbol A Takımı Papara
1 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
2 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
3 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
4 Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
5 Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Dünyaca ünlü gelinlik markası Oleg Cassini, Türkiye’ye veda etti
Güncel Haberler
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Rekabet Kurumu çalışan transferine nasıl bakar?
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Oreo, yaya geçitlerini indirim alanına dönüştürdü
Haberler
Oreo, yaya geçitlerini indirim alanına dönüştürdü
Sena Tufan
26 Eylül 2025
Eğitimde sürdürülebilir dönüşüm: “Okulların Havası Değişiyor” Cizre’de devam ediyor
Haberler
Eğitimde sürdürülebilir dönüşüm: “Okulların Havası Değişiyor” Cizre’de devam ediyor
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Doğan Burda'nın ticari unvanı "Big Medya Teknoloji" olarak değişti
Haberler
Doğan Burda’nın ticari unvanı “Big Medya Teknoloji” olarak değişti
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
LEAD Network Türkiye’den kadın liderliği için güçlü bir adım
Haberler
LEAD Network Türkiye’den kadın liderliği için güçlü bir adım
İrem Alimoğlu
30 Eylül 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.