2 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
FLO omni-channel kaslarını güçlendiriyor
Haberler

FLO omni-channel kaslarını güçlendiriyor

Nafizcan Önder
1 Aralık 2022
2 dk okuma

Markaların omni-channel stratejilerinin ne derece büyük bir önem kazandığı pek çok tüketici araştırmasında karşımıza çıkıyor. Bu alanda sergilediği yaklaşımla FLO dikkat çekmeye devam ediyor. Teknolojiyi işlerinin odağına konumlandıran FLO, dijital dönüşüm yolculuğunda online ve offline kanallar arasındaki duvarları kaldırdığı FLO Asist ile müşterilerine yeni nesil bir alışveriş deneyimi sunuyor.

Flo perakende sektörünün dinamiklerini ve mağazaların dönüşen rolünü göz önünde bulundurarak hayata geçirdiği yeni projesi FLO Asist ile mağaza ve online kanallarındaki tüketici hareketlerini birbirine entegre ederek müşterisini anlayan, kolay, keyifli yeni nesil bir alışveriş deneyimi sunmaya başladı.

FLO, yeni dijital kahramanı FLO Asist çatısı altında anlattığı üç farklı yenilikçi uygulaması ile yepyeni bir deneyim sunuyor. Kolay Mağaza uygulaması ile müşteriler, FLO mağazalarında stok bilgileri, ürün yorumları, en çok satan ürünleri inceleyebiliyorken; üyelik programı olan FLO Plus sayesinde her alışverişte puan ve birçok farklı avantaj elde ediyor. Ayağında Gör uygulaması ise AR lensler aracılığıyla tüketicilere nerede olursa olsun denemek istedikleri ayakkabıyı ayaklarındaymış gibi görebilme imkanı sağlıyor.  

“Müşteriyi en iyi anlayan, kolay, keyifli bir alışveriş deneyimi sunuyoruz“

FLO omni-channel kaslarını güçlendiriyor
Burak Övünç
FLO Mağazacılık CEO’su

Dünyayı etkisi altına alan dijital dönüşüm rüzgarı ve dönüşen çağın gerekliliklerine uygun olarak 2018 yılında başlattıkları teknoloji yatırımlarını hızlandırdıklarını ifade eden FLO Mağazacılık CEO’su Burak Övünç, “Dijitalleşmeyi tüm fonksiyonlarımızı birbirine bağlayan bir can damarı olarak görüyoruz. Bu kapsamda teknolojiyi işlerimizin odağına konumlandırıyor ve teknolojik gelişmelerin bize sağladığı imkanlardan sektörümüze öncülük edecek şekilde yararlanmaya çalışıyoruz.

Omni-channel bir yaklaşım ile perakende sektörünün dinamiklerini, mağazaların dönüşen rolünü göz önünde bulundurarak online ve offline alışveriş arasındaki duvarları kaldıran projeler geliştirdik. Tüm kanallarımızı ve markalarımızı 360 derece örebileceğimiz bir yapı üzerine inşa ettik ve müşteriyi en iyi anlayan, kolay, keyifli bir alışveriş deneyimi sunma hedefimiz doğrultusunda dijital kahramanımız FLO Asist’i tasarladık. Kolay Mağaza, Ayağında Gör ve FLO Plus uygulamalarıyla zenginleştirdiğimiz omni-channel yolculuğumuzun kampanya döneminde ise FLO Asist’e gençlerin severek takip ettiği oyuncu Cemre Baysel eşlik etti” diye konuştu.  

Flo yeni nesil alışveriş deneyimini Cemre Baysel’le ekranlara taşıdı!

FLO
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
Yapay zekanın gözüne giren markalar
Yapay zekanın gözüne giren markalar
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
İş dünyasında haftanın atamaları (26 Temmuz-1 Ağustos)
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Golden Drum’un Hall of Fame’ine yeni bir isim: Marcin Sosiński
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

ChatGPT abonelik gelirlerinde rakiplerinin açık ara önüne geçti!
Haberler
ChatGPT abonelik gelirlerinde rakiplerinin açık ara önüne geçti!
Marketing Türkiye
10 Haziran 2025
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor...
Haberler
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor…
Sena Tufan
3 gün önce
InStyle Türkiye yeni yayın dönemine Heepimiz’le başladı
Haberler
InStyle Türkiye yeni yayın dönemine Heepimiz’le başladı
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Avrupa Kalite Lideri Ödülü ilk kez bir Türk yöneticinin oldu!
Haberler
Avrupa Kalite Lideri Ödülü ilk kez bir Türk yöneticinin oldu!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.