30 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Twitter autoplay video reklamları neden daha fazla etkileşim yaratıyor?
Haberler

Twitter autoplay video reklamları neden daha fazla etkileşim yaratıyor?

Marketing Türkiye
19 Eylül 2015
1 dk okuma

Sosyal web, geçtiğimiz yıldan bu yana görsel yoğunluklu bir değişim gösteriyor. Emojiler ve Gif’lerle ilk adımları atılan süreçte tüm medya kanalları iletişimin görsel yönünü de internette kullanıcılarına sunarak daha fazla etkileşim yakalamaya çalışıyor. Twitter’ın iş modeli düşünüldüğünde görsel iletişim çok doğal olmayan bir durum olsa da önce görsellerle sonrasında da videolarla Twitter da bu dönüşüme ayakta kalmak adına uyum sağlıyor.

Twitter’ın ilk reklam içerikleri sonrasında yakın geçmişte yayına aldığı otomatik oynatılan video reklamları, diğer tüm sosyal medya kanalları ve iletişim yöntemlerinin en efektif ve güçlü olanı olarak ön plana çıkmaya başladı. Twitter’ın basit ve efektif metin bazlı iletişiminin yanında devreye giren autoplay video reklamlarının etkileşim oranları, tüketicinin ya da Twitter kullanıcılarının daha dinamik ve görsel deneyimler aradığının bir göstergesi.

Facebook ve Twitter platformlarına otonom medya satın alma çözümleri sunan Adaptly’nin başkanı Sean O’Neal, bu durumun doğal bir evrim olduğunu söylüyor.

“An’ların sadece metin ya da fotoğraflarla yakalandığı bir toplumdan ziyade videolarla birlikte yakalanabildiği bir toplum düzeninde yaşıyoruz. Reklam mecralarının sosyal olarak olgunlaşması, yüksek kalitede reklam ürünlerinin ortaya çıkmasına da olanak sağladı. Otomatik oynatma özelliği reklamların görünürlük ve etkileşim oranlarında çok büyük bir etkiye sahip oldu” açıklamalarını yapan O’Neal, reklam engelleme yazılımlarının yaygınlaşmasıyla birlikte görüntülü banner reklamlarının düşük etkileşimlere sahip olduğunu ve bu sebepten otomatik oynatma özelliğine sahip video reklamların efektiflik açısından çok daha etkili olduğunu belirtiyor.

Klasik video reklamların en önemli sorunun ekstra bir tıklama eforu gerekliliği olarak belirten O’Neal, Twitter zaman akışı içerisindeki autoplay reklamların ise böyle bir sorunu olmadığını ve bu reklamları izlemek istemeyen kullanıcıların çok basit bir şekilde zaman akışını aşağıya kaydırarak reklamdan uzaklaşabildiklerini söylüyor.

kaynak: adweek

1 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
2 Refik Anadol imzalı "Messi'nin en sevdiği golü" 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
Refik Anadol imzalı “Messi’nin en sevdiği golü” 1 milyon 865 bin dolara satıldı!
3 Ticaret Bakanlığı'ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
Ticaret Bakanlığı’ndan Yataş oda kokusu için toplatma kararı!
4 Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
Nestlé Türkiye, İstanbul’un iki yakasında iki ofis açtı
5 Krispy Kreme x Crocs'tan "lezzetli" iş birliği: Donut tadında adımlar
Krispy Kreme x Crocs’tan “lezzetli” iş birliği: Donut tadında adımlar
Güncel Haberler
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor...
Amazon Books, kitaplara hayat veriyor…
"Media First" ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X'ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
“Media First” ile 6 milyon organik izlenme: Lenovo ve Alara X’ten medya dünyasında yapay zeka devrimi
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Güzellik salonları evlere taşınıyor!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

YouTube Rating Report: En sevilen "lezzet avcıları"
Haberler
YouTube Rating Report: En sevilen “lezzet avcıları”
Nafizcan Önder
11 Haziran 2025
Kente iyi bakan bir sanat alanı: Kale Tasarım ve Sanat Merkezi
Haberler
Kente iyi bakan bir sanat alanı: Kale Tasarım ve Sanat Merkezi
Advertorial
1 hafta önce
TikTok'ta Morning Shed akımı: Güzellik için Hannibal Lecter'a dönüşmek...
Haberler
TikTok’ta Morning Shed akımı: Güzellik için Hannibal Lecter’a dönüşmek…
Sena Tufan
31 Mayıs 2025
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil...
Haberler
Suriyeliler dönmek istemiyor! Nedeni ise Suriye değil…
İrem Alimoğlu
30 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.