Ana sayfa › Ali GÜRAK
Bir zamanlar çocuklara fazladan bir dondurma veya çikolata daha satmayı hedefleyen kampanyalar artık daha karmaşık mekanizmalara dönüştü....
Tüm iletişim çalışmalarında olduğu gibi markaların back to school kampanyalarında da tüketicinin zihninde kabul görecek doğru mesajı...
Video oyunlarının“çocuk oyuncağı” muamelesi gördüğü yıllar çok eski değil ama artık bu bakış açısı tamamem değişti. Eğlence...
Yaz ayları çocuklar için tatil, oyun, eğlence anlamı taşırken bu mevsimde hem çocukların hem de ebeveynlerin dikkatini çekebilmek için...
Deneyim tasarımı artık iletişim kurgularında başrole oturmuş durumda. Özellikle de dijital hizmetlerin yaygınlaşması ve dijital dönüşümün...
Mevsimler, ruh hali ve renk geçişleri, hareketlenen yaşam, ısınan güneş ile pırıl pırıl görünen gökyüzü ve daha pek çok parametre,...
Bu ay, herkesin favori oyuncağı benzersiz yapı taşlarının üreticisi LEGO’nun Türkiye, İsrail, Yunanistan Pazarlama Direktörü Tuna Canatar...
2019’un ilk sayfasını açtık. Artık önümüzde büyük bir heyecanla beklediğimiz, umut dolu bir yıl var. 2019 yılına girdiğimiz bugünlerde bu...
Tek umudum bir şeyi hiç unutmamak. Tüm bunların bir fare ile başladığını…” Walt Disney yukarıdaki meşhur sözleriyle bir yandan tek...
İnsanlar Mickey’e çok insancıl olduğu için gülüyor ve bu da O’nun bu kadar popüler olmasının arkasındaki en büyük sır.” 1978’de Hollywood...
Evlerimizde, karşısında en çok vakit geçirdiğimiz şey olan televizyonlar, uzun bir yaz tatili boyunca, özellikle de çocuklarımızın en çok...
Okula dönüş döneminin başlamasıyla birlikte hem zincir mağazalar hem de e-ticaret siteleri çeşitli kampanyalarla hem öğrencilerin hem...
Anne ve babalar olarak kontrol çoğu zaman sizde olsa da kimi zamanlar hayatımızın en değerli parçaları haline gelen çocuklarımızın...
Hayal gücü uçsuz bucaksız olan çocuklarımız algıları açılmaya başladığı andan ergenlik dönemine kadar geçen süreçte kendilerine çeşitli...
Çocuklarımız için en çok yaptığımız alışverişlerin başında giyim ve tekstil alışverişleri geliyor. Çok büyük bir sektör, bunu biliyoruz....
Son günlerde, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), çocuklara yönelik gıda ürünlerine ait reklamların yasaklanması konusunda önemli...
İyi bir reklam yapmak veya bu reklamın iyi olmasını sağlamak, hedef kitleyi tanımakla olur. Kitlesinden uzak bir reklam ne kadar iyi...
Kids marketing alanında kariyer yapmak için aranan nitelikler, belirli noktalarda dijital pazarlama yeteneklerine de sahip olması...
Dilerseniz soruya yanıt vermeden önce, YTV Kids and Tweens Report’a değinelim ve çocukların marketing için ne kadar etkin bir role sahip...
Son dönemde ölçümleme adına meydana gelen bazı gelişmeler internet reklamcılığını daha cazip bir konuma soktu. Ancak ROI ölçümlemeleri 13...
Modern dünyada satın alma ve ebeveynlerini yönlendirme gücü artan çocuklar, reklamların da hedefinde. Peki, çocuklara yönelik yapılan...
Markaların ve ajansların sırtlarını dayadığı, geçmişi ve geleceği görmelerine olanak tanıyan, belki de reklamcılığın en önemli yapı...
Okula dönüş kampanyasının başarılı olmasının en önemli şartının dönemin içgörüsünü çok iyi koklamak olduğunu bilen markalar, hedef...
Hem global hem de yerli markalarda çocuklara yönelik pek çok kampanya yapıyor çünkü artık bir çocuk sandaletle bere takmak istiyorsa aile...
Şimdilerde çocuklar ebeveynlerinin onlara uygun görerek aldıklarını değil, kendi istediklerini hatta “stil bulduklarını” giymeyi tercih...
Artık biliyoruz ki sosyal medyada yaş sınırı kalmadı. Her yaştan birey bu alanı kendi dünyası olarak görmekle beraber aynı zamanda sosyal...
Bu ay 1932 yılından beri çocukların ve hatta büyüklerin yaratıcılığına hizmet eden LEGO Türkiye Pazarlama Birim Yöneticisi Tuna Canatar’la...
Pazarlamanın en hassasiyet gerektiren alanlarından biri: Kids Marketing’tir. Eski klasik aile yapısında alışık olduğumuz ebeveynlerin...
Bulutlara bakıp onların üstünde zıplamayı ya da pamuk şeker gibi onlardan kopartıp yemeyi, gökyüzüne baktığınızda ayın ucunda oturup...
Çocuk iletişiminin içerisinde sosyal sorumluluk projeleri önemli bir yer taşıyor. Markaların bu projeleri viral hale getirmesi onları bir...