Ali GÜRAK

1968 doğumlu Ali Gürak, 25 yıllık tecrübesi ile Kids Marketing gurusu olarak biliniyor. AG Event kurucusu ve Marketing Türkiye dergisi Kids Marketing köşe yazarı. Türkiye'de ilk "Gençlik Festivali" kavramını çıkartan ve markaları üniversite gençliği ile buluşturan Gürak, alışveriş merkezlerine etkinlik danışmanlığı yapıyor.

Back to School’un Yıldızları…

Okula dönüş kampanyasının başarılı olmasının en önemli şartının dönemin içgörüsünü çok iyi koklamak olduğunu bilen markalar, hedef kitlelerinin ilgisini çekmek, beklentilerini karşılamak için kıyasıya...

Çocuk modasının en iyileri…

Hem global hem de yerli marka­larda çocuklara yönelik pek çok kampanya yapıyor çünkü artık bir çocuk sandaletle bere tak­mak istiyorsa aile karşı koya­mıyor. Kendi...

Yeni dönemin “stil çocukları”

Şimdilerde çocuklar ebeveynlerinin onlara uygun görerek aldıklarını değil, kendi istediklerini hatta “stil bulduklarını” giymeyi tercih ediyor. Peki, bu yaşta stili nereden biliyorlar? Günümüzde moda önemli...

“Sosyal Medyada Kids Marketing”

Artık biliyoruz ki sosyal medyada yaş sınırı kalmadı. Her yaştan birey bu alanı kendi dünyası olarak görmekle beraber aynı zamanda sosyal medyayı hayatlarının merkezi...

Lego kültür ve değer aktarıyor

Bu ay 1932 yılından beri çocukların ve hatta büyüklerin yaratıcılığına hizmet eden LEGO Türkiye Pazarlama Birim Yöneticisi Tuna Canatar’la gerçekleştirdiğim röportajda LEGO’nun çocuklar üzerindeki...

Kids marketing uygulamalarının “En”leri

Pazarlamanın en hassasiyet gerektiren alanlarından biri: Kids Marketing’tir. Eski klasik aile yapısında alışık olduğumuz ebeveynlerin çocukların kararlarını etkilemesi artık son dönemde yerini çocukların ebeveynlerin...

Dünyayı çocukların gözünden görmek!

Bulutlara bakıp onların üs­tünde zıplamayı ya da pa­muk şeker gibi onlardan kopartıp yemeyi, gökyüzüne baktığınızda ayın ucunda oturup bacaklarınızı sallamayı düşünmek size çok mu...

Kids marketing ve sosyal sorumluluk

Çocuk iletişiminin içerisinde sosyal sorumluluk projeleri önemli bir yer ta­şıyor. Markaların bu projeleri viral hale getirmesi onları bir “Love Mark” haline de getirebiliyor. Sadece...

Çocuklar, yılbaşı ve “Kids Marketing”

“Yeni” sözcüğünü duyduğu­nuzda ne hissedersiniz? Meraklanır, heyecanlanır­sınız değil mi? Peki çocuk­lar için “yeni” ne ifade eder? Sizin hissettiklerinizi onlarca kez çarpın, anlarsınız. Yeni bir...

Kids Marketing’de eğilimleri çocuklar belirliyor

Her sektörde yeni yıl öncesi geçen yıla göz atıp, gelecek yılın eğilimlerini tahmin etmek adettendir. Bu bize gelecekteki çalışmalarımız için zihin jimnastiği yapma fırsatı...

Süper Çocuklara Süper Hobiler

Çocuk büyüdükçe ve hayatındaki diğer olaylar sayesinde özgüvenini kazandıkça süper kahramanları, çizgi romanları birer birer unutuyor ama hobilerinin getirdiği alışkanlıklar ömür boyu sürüyor. O...

Okula dönüş, çocuklar & markalar…

Okula dönüş sürecinde sadece çocukları değil aileleri odağına alan, onlara yardımcı olan ve bilgilendiren kampanya ve etkinlikler hedef kitleye daha kolay ulaşılmasını, ajans ve...