Teknoloji tüketiciyi dönüştürürken, markalar sürdürülebilir uyumu nasıl sağlayacak Bölüm 5

Türkiye’nin alanında en köklü ve en geniş kapsamlı dijital pazarlama organizasyonu İnteraktif Pazarlama Zirvesi 2013, sekizinci yılında TTNET, Türk Telekom ve Avea’nın ana sponsorluğunda “Dönüşüm ve Uyum” teması ile Swissotel The Bosphorus’ta kapılarını açtı. Bu yılki zirvede teknoloji ve dijital alanda yaşanan gelişmelerin tüketiciye ve dolayısıyla markalara nasıl yansıdığı enine boyuna tartışıldı. Türktelekom’un özel sunumunu videomuzdan izleyebilirsiniz. Her Cuma günü İPZ’13’te yapılan bir sunumu Marketing Türkiye TV’de yayınlayacağız. İnteraktif Pazarlama Zirvesi ile ilgili her türlü sorunuz için info@mmiturkiye.com adresinden bize ulaşabilirsiniz.

İLGİLİ HABERLER