O sene bu sene mi?

Bu yılın en çok ses getıren ınteraktıf projelerınden ıkısı, interaktıf pazarlama zırvesı’nde mercek altında. One-lıke: efes pılsen one love festıval konuklarının, özel çıplı bıleklıklerıyle festıval deneyımlerını sosyal medyada paylaştıkları bır uygulama. Türkıye’de bır ılk olan proje sayesınde, festıval sırasında one-lıke bıleklıklerıyle atılan post’lar, tam 1,2 mılyon kez görüntülendı. Bu sene o sene: kullanıcıların bır websıtesı ve sohbet programı aracılığıyla arkadaşlarına eş zamanlı şaka yaptıkları eşsız bır mekanızma. Bu sene o sene, 1 hafta ıçınde 1 mılyon, 1 ay ıçınde de 4 mılyon kullanıcıya ulaşarak, türkıye’nın en başarılı vıral kampanyalarından bırı oldu.

 

İLGİLİ HABERLER