Finish, ülkemizin yakın gelecekte su fakiri olma riskine dikkat çekmek ve farkındalık yaratmak amacıyla ekranların sevilen yüzü Müge Anlı ile bir araya geldi.
Finish’in ülkemizin yakın gelecekte su fakiri olma riskine dikkat çekmek ve farkındalık yaratmak amacıyla başlattığı girişim bu kez ekranların sevilen ismi Müge Anlı’yı ağırlıyor. Reklam filmine “Ben evde kendi işimi kendim yaparım. Titiz de bir kadınım, hep öyle oldum. Bulaşıkları sudan geçirmeden asla makineye koymazdım. ‘Kurumuş lekeler bile çıkıyormuş’ diyenlere aldırmazdım. Ta ki kendi gözlerimle görene kadar…” sözleriyle başlayan Müge Anlı Türkiye’nin suyunun azaldığına dikkat çekerek “Bulaşıkları sudan geçirerek her yıkamada 57 litre, 1 yılda bir göl dolusu suyu israf ediyoruz. Artık buna son verme zamanı! Kapatalım muslukları, suyun sonu gelmesin.” diyor.
Müge Anlı’nın yer aldığı kampanyada Burdur Gölü’ndeki susuzluk sorununa dikkat çekiliyor.