Dünyaca ünlü hava yolu markası Emirates, merkezi Dubai de dâhil olmak üzere küresel uçuş ağını tanıtmak için 15 milyon dolarlık bir reklam kampanyası başlattı.
Kampanyanın arka planında ise bilimsel bir araştırmada İngiliz listelerinin geçtiğimiz 50 yıl içindeki en fazla hareketlendiren ve iyi hissettiren şarkısı olduğu ortaya çıkan İngiliz rock grubu Queen’in “Don’t stop me now” şarkısı çalıyor. Reklam spotu, başlıca uçuş noktaları ve Emirates’in uçak içi özellikleri arasında kesintisiz geçişler yaparak “resim içinde resim” gösteren görsel bir hikâye anlatımını anımsatan akılcı bir kamera çekiminden yararlanıyor. Reklam, Emirates’in dünyayı Dubai aracılığıyla nasıl birbirine bağladığını anlatarak Dubai’de sona eriyor.
Emirates Havayolu, bu sene farklı bir reklam kampanyası ile küresel uçuş ağını ve uçak içi ürünlerini tanıtıyor. Queen’in ikonik parçası “Don’t stop me now” ile hareketli ve eğlenceli bir çalışma ortaya koyan Emirates, reklam filmi ve kampanyası için 15 milyon dolarlık bir bütçe ayırdı.
https://www.youtube.com/watch?v=16YeCDGHZIY