Programmatic Media Planner

ONE DIJITAL

Programmatic Media Planner

  • GENEL NİTELİKLER
  • • Üniversitelerin tercihen Matematik, İstatistik, Ekonometri veya Mühendislik bölümlerinden mezun,
  • • Performans pazarlaması alanında minimum 3-4 yıl tecrübeli,
  • • Analitik ve sistematik düşünce yapısına sahip,
  • • Programatik reklamları ve yönetimi konusunda 4 yıl deneyime sahip,
  • • Takip ve süreç izleme yeteneği gelişmiş,
  • • Stratejik yaklaşım, planlama ve organizasyon yeteneği yüksek,
  • • Kişisel iletişim becerileri gelişmiş,
  • • Ekip çalışmasına yatkın,
  • • Kişisel farkındalığı yüksek,
  • • Sürekli gelişime açık,
  • • İyi seviyede İngilizce bilen,
  • • İleri düzeyde MS Office program bilgisine sahip.
  • İŞ TANIMI
  • • Performance Pazarlama Müdür’ü ve Medya Planlama Direktörüne Bağlı çalışılacak
  • • Programatik satın alma ve tüm biddable mecralarındaki süreçlere hakim,
  • • Adform, DV360 ve diğer programmatic yayın enstrümanlarımızdaki kampanya kurulumu ve optimizasyon süreçlerinde ekip arkadaşlarının desteklenmesi ve aktif rol alınması,
  • • Markanın KPI’larına uygun performans/programatik marketing stratejilerinin sunum ve planlamalarının oluşturulması,
  • • Operasyonel süreçler de ekip ile koordineli çalışma yürütebilecek.
  • • Reklamların günlük ve haftalık olarak optimize edilmesi konusunda aktif ve yönlendirme sağlayabilecek,
  • • Operasyon, Teknolojik Partnerler ile koordineli çalışılması.
  • • Reklam ve Kampanya KPI’larını takip edilerek, çözüm önerileri ile beraber performansının arttırılması,
  • • Haftalık ve aylık olarak yayınların raporlanması ve dönemsel performans raporlarının sunumlaştırılması,
  • • Kampanya öncesinde ya da esnasında oluşabilecek sorunlar karşısında çözüm üretilmesi, kreatif materyallerin tanımlanmasında gelen soru & cevapların yönetilmesi, mecra vb. farklı noktalardan gelebilecek spesifik konular da çözüm odaklı yaklaşımlar sunulması,
  • • Mecralar ve platformlarla ilgili yeniliklere hakim olunması ve güncellemelerle ilgili ekip ve markaları bilgilendirilmesi,
  • • Müşteri yönetim süreçlerinin yeni fikir ve iyileştirme önerileriyle desteklenmesi
Başvuru info@onedijital.com (212) 219 35 11