Müşteri İlişkileri Yöneticisi

Sobraz İletişim

Müşteri İlişkileri Yöneticisi

  • Sobraz, 2013 yılında kurulan pazarlama iletişimi odaklı yeni nesil bir iletişim danışmanlığı ajansı.
  • Değer yaratan bir iletişim ortağı olma hedefiyle markalar için işitilen, görülen, hakkında konuşulan ve deneyimlenen hikayeleri tutku ile yaratıyor ve anlatıyoruz.
  • Şimdi de ekibimize katılmak üzere bir Müşteri İlişkileri Yöneticisi arıyoruz.
  • Nasıl bir ekip arkadaşı arıyoruz?
  • • Üniversitelerin sosyal bilimler bölümlerinden mezun,
  • • Müşteri ilişkileri alanında 5-6 yıllık PR ajansı deneyimi olan,
  • • Türkçe sözlü ve yazılı ifadesi güçlü,
  • • İyi derecede İngilizce bilgisine sahip,
  • • MS Office programlarını etkin bir şekilde kullanabilen,
  • • İletişim becerileri güçlü,
  • • Ekip çalışmasından keyif alan.
  • Sobraz’da Müşteri İlişkileri Yöneticisi olarak nasıl bir sorumluluk üstlenmeni bekliyoruz?
  • • Ajans ve müşterileri arasındaki iletişimin ve iş süreçlerinin yönetimi,
  • • Ajans içerisindeki bölümlerin müşteri hedeflerine yönelik çalışmalarının koordinasyonu,
  • • Tedarikçi ve bütçe yönetimi,
Başvuru ozge.ozturk@sobraz.com (532) 524 92 42