Yazarından Zaman gazetesi reklamına bir yorum geldi

 

Zaman, bir reklamcının çalışmak isteyeceği markalardan. Her yıl istikrarlı reklam kampanyası yapıyor. Yapmakla kalmayıp görünürlüğünü de sadece kendi mecralarında değil, hepsinde dönemsel de olsa yoğun yapıyor. Mesajı yıllar içinde tutarlı devam ediyor. Unuttuğumuz değerleri bir bir hatırlatmaya devam ediyor. “Ötekileştirme” çok cesurdu. Gözdem pek çok yargıyı sorgulattığı için hâlâ odur. Yeni kampanya “Kardeşlik zamanı”nda, bana göre bir “davet” yapılıyor. Geçtiğimiz yıl “İyilik zamanı” demiştik, mesajda tutarlılık devam ediyor. El ele tutuşma fikri pek çok kez başka kampanyalarda kullanıldıysa da bu kez daveti farklı görüşleri temsilen köşe yazarları yapıyor. Zincirde okurlarımızca bilinen çok sayıda yazar olmasına rağmen Nuriye Akman’ı ve Hüseyin Gülerce’yi seçebildim. Diğer dostlar beni affetsin. Yani kampanyanın ana fikrini oluşturan yazarlarımız daha çok vurgulanabilirdi. Elbette daveti ve bu davetin tonunu gazetenin genel yayın yönetmeni belirler. İlk karede çok kısa gözükmesine rağmen masasından kalkarak daveti başlatan Ekrem Dumanlı fikri iyi oturmuş.

 

 

Bu yazı Günseli Özen Ocakoğlu’nun Zaman gazetesindeki köşesinden alınmıştır. 

İLGİLİ HABERLER