Ve Cannes Lions’ta samimiyet kazanır!
Ve Cannes Lions’ta samimiyet kazanır!
Burberry’nin Sanat Direktörü Anna Wintour ilk konuşmacı. Sunucu upuzun bir tanıtım yapıyor. Bu başarılı kadını dinlemeye başlamadan heyecanlanıyorsunuz.
Wintour festivalde ilk kez yer alıyor. Kendisiyle de dalga geçtiği ve esprilerle süslediği konuşmasının başında çokuluslu moda ikonu bir şirkette çalışmanın dinamizm gerektirdiğini söylüyor.
Edelman Küresel Başkanı Jakie Cooper da Holywood yıldızı Will Smith ile yine keyifli bir sohbet gerçekleştiriyor. Smith’in tavırları “Yıldız oyuncu olmak demek ki çok şişirilmiş egoya sahip olmak demek değilmiş” dedirtecek kadar sahiciydi. Bu da seçilmiş bir strateji olabilir ama nasıl olsa bildiğim yerlerden gelecek demeden konuştuğu kitlenin ilgi alanına girecek mesajlar veriyor, espriler yapıyor.
Bizde Cem Yılmaz’ın yaptığı gibi salondan kendine söz atan bir dinleyiciye epey sarıyor.
DDB Worldwide Kuzey Amerika CEO’su Wendy Clark her şey değişiyorken reklamveren-ajans ilişkisinin boyutlarını değerlendirdi. Potansiyelin tamamını kullanmak için işbirliğinin şart olduğunu söylüyor.
Cannes Lions her ne kadar bir birlikte öğrenme ortamıysa da çünkü dinleyip yorumluyorsunuz diğer yandan İstanbul’da göremediğiniz pek çoklarını görüp hasret gideriyorsunuz.
Günseli Özen Ocakoğlu – Cannes