
Keskinoğlu 55’inci yılına logosunu yenileyerek girdi
2017 yılı itibariyle üst yönetim kadrosuna profesyonelleri dahil ederek kurumsallaşma çalışmalarını hızlandıran Keskinoğlu, 55’inci yılına girerken; değişimin, yenilenmenin gücüne inanarak, konumlandırmasını “en lezzetli duygu” olarak değiştirdi ve şirket logosunu yeniledi. Logo ambleminde ise kalpten doğan bir horoz figürü kullanan Keskinoğlu, yeni amblemiyle piliç etinin sağlıklı beslenmeye olan etkisinin de altını çiziyor.
Keskinoğlu, değişen tüketici beklentilerini karşılayabilmek için kurumsal kimliğinden, şirket jingle’ına, ambalaj tasarımlarından ürün gamına kadar pek çok değişikliği hayata geçirdi. Marka, vücudun sağlıklı gelişimi için en önemli yapıtaşı olan proteini de ambalajlarında ve iletişim faaliyetlerinde öne çıkarıyor. Keskinoğlu, bu amaçla tüm ürün ambalajlarına “Protein Kaynağı” ifadesiyle özel bir amblem efekledi.
Keskinoğlu’nun kurumsal kimlik değişimine ayırdığı bütçe ise 10 milyon TL’yi aştı.