Hürriyet Emlak “Ev, evdeyken de bulunur” sloganıyla sosyal mesafenin önemine dikkat çekiyor
Hürriyet Emlak, tüm dünyayı etkileyen coronavirus salgınına farkındalık oluşturmak amacıyla ana sayfasını güncelledi. “Ev, evdeyken de bulunur” mesajını veren Hürriyet Emlak, çeşitli mecralarda logosuna #evdekal ifadesini ekleyerek sosyal mesafenin önemine dikkat çekmeyi amaçlıyor.
Hürriyet Emlak, coronavirus salgınına karşı alınacak önlemlere farkındalık oluşturmak amacıyla ana sayfasını güncelledi. Hürriyet Emlak, ana sayfasındaki “Sen yaşamana bak, aradığın evse Hürriyet Emlak” olan sloganını; “Ev, evdeyken de bulunur” olarak değiştirdi. Aynı zamanda da çeşitli mecralarda logosuna ve sosyal medya hesaplarına da #evdekal mesajını ekleyerek sosyal mesafenin önemine dikkat çekti.
Ülkemizde vakaların görülmesiyle birlikte hemen harekete geçen Hürriyet Emlak, hem çalışanlarının hem de iş ortaklarının bu süreçten en az etkilenmelerini sağlamak amacıyla bir dizi önlem almıştı. Bu kapsamda tüm üyelerine 1 ay ücretsiz kullanım hakkı tanımlayan marka, geçtiğimiz günlerde de uzaktan çalışma sistemine geçerek çalışanlarının iş süreçlerini evlerinden yönetmelerini sağlamıştı.