7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
HSBC’den yeni marka müziği
Haberler

HSBC’den yeni marka müziği

Marketing Türkiye
19 Şubat 2019
2 dk okuma

HSBC, geçtiğimiz yıl yenilediği görsel kimliği ve sloganının ardından yeni marka müziği için müzisyen Jean-Michel Jarre ile ortak bir çalışmaya imza attı. Adını HSBC’nin ‘Birlikte Büyüyoruz’ marka vaadinden alan özel tasarım müzik eseri yedi farklı düzenlemeden oluşuyor.

HSBC, marka kimliğini yenileme çalışmaları kapsamında yeni marka müziğini yayınladı. HSBC’nin yeni marka müziğini, elektronik müziğin öncüleri arasında yer alan ve albümleri dünya genelinde 80 milyondan fazla satan müzisyen Jean-Michel Jarre besteledi.

Adını HSBC’nin ‘Birlikte Büyüyoruz’ marka vaadinden alan özel tasarım müzik eseri farklı platformlarda kullanılacak yedi farklı düzenlemeden oluşuyor. Eser, HSBC’nin faaliyet gösterdiği 66 ülkedeki farklı dil ve kültürlere uygun olarak tasarlandı.

Yeni marka müziği, HSBC’nin Türkiye’deki reklam kampanyalarında da kullanılmaya başlandı.

JMJ1

HSBC Türkiye Bireysel Bankacılık ve Birikim Yönetimi Pazarlama Grup Başkanı Ayşegül Şenalp yeni marka müziği ile ilgili olarak şunları söyledi: “Modern dünyada markaların görsel dünyaları, hikayenin sadece bir kısmını anlatabiliyor. Duygusal bağ kurmak konusunda görseller kadar, müziğe de önemli bir görev düşüyor. HSBC’nin yeni marka müziği müşterilerimizin bizlerle temasa geçtiği  şubelerimiz, çağrı merkezimiz gibi hizmet kanallarımız ile dijital mecra ve havalimanları gibi farklı alanlarda kullanılmak üzere 7 farklı versiyonda çalışıldı. Faaliyet gösterdiğimiz 66 ülkede, farklı dillerden, farklı kültürlerden müşterilerimize hitap edecek müziğimizin teması ise birlikte büyümek, gelişmek üzerine.’

Yenilenen marka kimliğini takiben, ‘Birlikte Büyüyoruz’ kampanyası kapsamında on bir ülkedeki 21 havalimanında konumlandırdığı markasını da güncelleyen HSBC, Türkiye’de de İstanbul Havalimanı’ndaki tüm yolcu köprüleri ve  apron duvarlarında  markası ve reklamlarıyla  yer alıyor. İstanbul’a özel hazırlanan “İstanbul:  Bazı şehirler tek kıtaya sığamayacak kadar büyüktür” temalı tasarımlarda, şehrin  kültürel dokusu, zenginliği ve eşsiz coğrafi konumunu gözler önüne seriyor.

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

"Clean Girl" trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
Haberler
“Clean Girl” trendi, kozmetik sektörünü nasıl dönüştürdü?
İrem Alimoğlu
25 Ekim 2025
Yapay zekayı geliştirenler, yakınlarına "uzak durun" diyor!
Haberler
Yapay zekayı geliştirenler, yakınlarına “uzak durun” diyor!
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Haberler
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Sena Tufan
29 Ekim 2025
McDonald’s Happy Meal kutularını çocuklar için tuvale dönüştürdü
Haberler
McDonald’s Happy Meal kutularını çocuklar için tuvale dönüştürdü
Sena Tufan
4 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.