7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Elon Musk'tan Trump destekçilerine her gün 1 milyon dolar! | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Elon Musk’tan Trump destekçilerine her gün 1 milyon dolar! | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
21 Ekim 2024
3 dk okuma
Elon Musk'tan Trump destekçilerine her gün 1 milyon dolar! | Son 24 saatin gündemi

Elon Musk, ABD seçimleri öncesinde kritik eyaletlerdeki Cumhuriyetçi seçmenleri oy kullanmaya teşvik etmek amacıyla bir kampanya başlattı.

Musk, Donald Trump’ı destekleyen America PAC grubunun dilekçesini imzalayan kişiler arasından her gün birine 1 milyon dolar verme sözü verdi.

Kampanyanın ilk çekini de Pensilvanya’da düzenlediği bir mitingde John Dreher’e takdim etti. Musk, 5 Kasım’a kadar her gün bu şekilde 1 milyon dolar dağıtmayı planlıyor, bu da toplamda 17 milyon dolara denk geliyor. Pensilvanya gibi kritik eyaletlerde Cumhuriyetçi seçmenlerin sandığa gitmesini sağlamayı hedefleyen Musk’ın bu önerisi, ABD seçim sisteminin farklılığı nedeniyle tartışmalara yol açtı.

“Aşçılar” nasıl “şef” oldu?

Elon Musk'tan Trump destekçilerine her gün 1 milyon dolar! | Son 24 saatin gündemi

Rakamlar hayli iddialı… Türkiye’de gastronomi ve mutfak sanatları bölümlerinin son beş yılda neredeyse 10 kat artış gösterdiği konuşuluyor. Bu ilginin bir sonucu olaraksa şeflerin etki gücü günbegün artıyor. Öyle ki kimi bölgelerde şeflerin ünü siyasi figürleri çoktan geride bırakmış durumda. Peki, dünün “aşçılığı” bugünün cool “şefliğine” nasıl evrildi? Bu ilginin gerisinde neler var? Gastronomi sektörünün yeni trendleri neler? Dahası “mutfaktan” usta isimler bu dönüşümü nasıl değerlendiriyor?

Aşçılar nasıl şef oldu dosyasını okumak için TIKLAYIN!

Ömer Barbaros Yiş: “İyi lider egosunu arkada bırakır!”

Elon Musk'tan Trump destekçilerine her gün 1 milyon dolar! | Son 24 saatin gündemi

İş dünyasında başarının sırrı yalnızca kârlılık ya da büyüme değil, aynı zamanda insan odaklı bir yönetim anlayışını benimsemekten geçiyor.  LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş de bu düşüncenin en büyük savunucularından… Bu alandaki birikimlerini “İlk İşimiz İnsan Olmak” kitabında toplayan Yiş, tüm gelirini kız çocuklarının eğitimi ile Şehit ve Gaziler Derneği’ne bağışladığı kitabının satır aralarında “insan olmayı unutmadan” nasıl başarılı bir lider ve yönetici olunabileceğini anlatıyor… Kitabı ve elbette gerisindeki iç görüleri konuşmak için bir araya geldiğimiz deneyimli lider: “İnsan odaklı yaklaşımla iş yerlerinin huzurlu ve mutlu yerler olabileceğine yürekten inanıyorum” diyor…

LC Waikiki E-Ticaret Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Ömer Barbaros Yiş ile gerçekleştirdiğimiz söyleşinin tamamını okumak için TIKLAYIN!

Avni Dilber: “Reklamlara yeni düzenlemeler yolda”

Elon Musk'tan Trump destekçilerine her gün 1 milyon dolar! | Son 24 saatin gündemi

Reklamlar, tüketiciyi bilgilendirmenin ötesinde, onların karar verme süreçlerini etkileyen güçlü bir araç. Ancak bu gücün kötüye kullanılmaması adına Ticaret Bakanlığı hem geleneksel hem de dijital mecralarda sıkı denetimler uyguluyor. Reklamlarda tüketicinin yanıltılmaması, sağlık beyanlarının suistimal edilmemesi ve dijital platformlarda manipülatif tasarımların önlenmesi gibi kritik unsurlara dikkat çeken Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürü Avni Dilber, kendisiyle yaptığımız söyleşide 2024 yılında uygulamaya girecek yeni düzenlemeler hakkında da hayli kritik bilgiler veriyor… Dilber 2025 için planlanan yeni düzenlemelere de işaret ediyor…

Avni Dilber ile gerçekleştirdiğimiz söyleşinin tamamını incelemek için TIKLAYIN!

Gamer’ların kalbini fetheden markalar

Elon Musk'tan Trump destekçilerine her gün 1 milyon dolar! | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye için VeriNays tarafından gerçekleştirilen 2024 Gamer Dünyası Araştırmasının ilk bölümünde gamer’lar için oyun algısından dönüşen alışkanlıklarına dek kapsamlı bir analiz yer alıyordu. Şimdi ise sırada “gamer’ların kalbini fetheden markalar” var! Oyun içeriklerini nereden izliyorlar? Hangi yayıncılar zirvede? Bilgisayardan oyuncu ekipmanlarına dek hangi markalar önde, sektörde kimler için fırsat var? Hepsi ve daha fazlasının yanıtları araştırmanın ikinci bölümünden geliyor…

Araştırmanın öne çıkan verilerini incelemek için TIKLAYIN!

featured
1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
Haberler
DİMES yeni logosu ve “İçecek Bi’Şey” sloganıyla dönüşümünü duyurdu
İrem Alimoğlu
7 Kasım 2025
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Haberler
Tüketici reklamı görmeden önce karar veriyorsa, reklam ne işe yarıyor?
Marketing Türkiye
6 Kasım 2025
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Haberler
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
Nafizcan Önder
9 Ekim 2025
Etkileşim rekabetinde yeni dönem: X en çok etkileşim yatanlara “Certified Bangers” rozeti verecek
Haberler
Etkileşim rekabetinde yeni dönem: X en çok etkileşim yatanlara “Certified Bangers” rozeti verecek
Nafizcan Önder
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.