7 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Bir haftada 1 milyon tık!

Marketing Türkiye
7 Temmuz 2014
2 dk okuma

Sıcak yaz aylarında tatile gittiğiniz ve serinlemek için deniz keyfi yaptığınız sırada evinize hırsız girerse ne yaparsınız? Pronet’in internette fırtına estiren yeni viral kampanyası bu soruya cevap arıyor. Eğlenceli sözleri ve müziğiyle dikkat çeken daha altıncı günden 1 milyondan fazla kişinin izlediği kampanya, tıklanma rekoruna koşuyor.

Haber: Sercan Meriç [email protected]

Kumsalların, güneşin ve deni­zin tadını çıkarmak için yazı iple çekenler sadece sizler değilsiniz… Tatil yörelerine gidenlerin boş evlerine göz diken hırsızlar da yazın gelmesini dört gözle bekleyenlerden. Yaz aylarında hırsızlık va­kalarındaki artış ise bunun bir göstergesi. Peki, geride bırakılan evlerin çok uzağında huzurlu bir tatil geçirdiğimizi düşünürken, evimize kimlerin girdiğini nasıl bilebiliriz? Bu soru kafamızı karıştırmaya başladığında rahat bir tatil geçirilemeyeceği aşikâr. Tatil­ciler de çoğu zaman başlarına bir “müsibet” geldiğinde bir takım önlemlere başvuruyor. İşte bu öngörüden yola çıkılarak hazırlanan yeni bir viral kampanya, şu günlerde inter­nette fırtına estiriyor. Grey İstanbul ve Ba­tesmotelpro tarafından güvenlik çözümleri sağlayıcısı Pronet için hazırlanan viralde, Musibet adındaki hırsız üçlüsü, sahipleri tatilde olan bir eve giriyor ve ortalığı bir­birine katıyor. Hırsızlar yalnızca evdeki eş­yaları çalmakla kalmıyor, 3D TV’de keyifle film izliyor, dolaptaki kıyafetleri tek tek de­niyor, ev sahibinin özel fotoğraflarına bakı­yor. Normal şartlarda ev sahiplerini çileden çıkaracak bu görüntüler, kullanıcılara tem­po tutturacak eğlenceli bir rap performansı eşliğinde sunuluyor.

“Tatlı tatlı uyarmak istedik”

“Tatildeyken aklınız evde kalmasın, evini­ze Pronet baksın” mesajını veren viral vi­deo, #AklımEvdeKalır hashtag’i üzerinden kampanyanın sosyal medyada da kullanıcı­ları şaşırtmaya devam edeceğinin ipucunu veriyor. Grey İstanbul Kreatif Proje Lideri Görkem Yeğin ve Pronet Satış Geliştirme ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Yi­ğit Yiğiter’le bu başarılı kampanyanın do­ğuş sürecini konuştuk…

Görkem Yeğin, kampanya için Pronet’ten yaratıcılığı teşvik eden bir brief aldıklarını söyleyerek söze başlıyor. Pronet’in yaz sü­resince bilinirliliğini ve abone sayısını ar­tırmayı hedeflediğini anlatan Yeğin, Grey İstanbul olarak brief’in en iyi çözümünün dijitalde olduğunu düşündüklerini söylü­yor. Brief’i aldıktan sonra ajans olarak “Ya­zın hırsızlıklar artar” içgörüsüyle harekete geçtiklerini anlatan Yeğin, paylaşım değeri olan eğlenceli bir kampanyayla tatil planı yapan herkesi “tatlı tatlı” uyarmak istedik­lerinin altını çiziyor. “Hırsızlık kadar sıkıcı bir olayı Cem Yılmaz stand-up’ı kadar eğ­lenceli şekilde anlatmayı istedik” diyen Ye­ğin, “Pronet söylediğinde sıkıcı olabilecek her şeyi onlar, kendi dillerinde eğlenceli bir tonda söyleyebilirlerdi. Ayrıca ‘Mükem­mel anti-karakterler’i iş üzerinde göster­mek istedik” yorumunu yapıyor.

“Projeye aşık olduk”

İnsanların ancak kendilerinin ya da yakın çevresinde birilerinin başına tatsız bir olay geldiğinde güvenlik önlemlerine başvurdu­ğunu belirten Yiğit Yiğiter, “Pronet olarak, tatlı bir şekilde proaktif bilinç oluşturacak bir yaz kampanyası yapmayı hedefledik” diyor ve ekliyor: “Pronet’in pazarlama stra­tejisi bilinçlendirici bilgi ve yayınlarla hiz­metimizin önemini ve markayı anlatmak odaklı. En fazla online mecrayı seviyoruz. Tam olarak bize ulaşan kitleyi net olarak bildiğimiz, kişilere dokunabildiğimiz bir yer internet.” Grey İstanbul’a hırsızlıkların arttığı bir dönem olan yaz aylarında hep hatırlanacak ve kişileri önlem almaya yö­neltecek bir viral kampanya briefi verdik­lerini kaydeden Yiğiter, “Kampanyamızın korkutucu olmasını değil, tatlı bir uyarıcı olmasını istedik. Grey’in dijital ekibi, bu briefi çok güzel bir şekilde projeye çevir­di. Öyle ki sundukları ilk andan itibaren hepimiz projeye, fikre ve içeriğe aşık ol­duk” diyor. Müzik için ilk baştan beri, rap ve Anadolu ezgilerinin bulunduğu bir tarz düşündüklerini ifade ediyor Yiğiter.

Devamı, 1 Temmuz sayılı Marketing Türkiye’de…

1 The TECH Summit'te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
The TECH Summit’te kayıtlar devam ediyor! Geleceği deneyimlemeye hazır mısınız?
2 3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim... İşte The TECH Summit 2025'in programı!
3 gün, 58 farklı oturum, 84 konuşmacı ve eşsiz bir deneyim… İşte The TECH Summit 2025’in programı!
3 Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
Müşteri deneyiminin en iyi markaları The TECHX Awards’ta ödüllendirilecek
4 The TECH Summit oturumlarını mobil app'ten seçin!
The TECH Summit oturumlarını mobil app’ten seçin!
5 Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Müşteri deneyimi yönetimi, rekabetin yeni kaldıracı!
Güncel Haberler
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards'da ödüllendirildi
Müşteri deneyiminin en iyileri The TECHX Awards’da ödüllendirildi
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit'te geleceğin iş modelleri konuşuldu
AI devrimi tüm sektörleri sardı: The TECH Summit’te geleceğin iş modelleri konuşuldu
The TECH Summit'in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
The TECH Summit’in ikinci gününde finans ve ticaretin yapay zekayla dönüşümü masaya yatırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
Haberler
Kusursuzluk devri kapandı: Victoria’s Secret podyumunda kapsayıcılığın yeni yüzleri
Nafizcan Önder
16 Ekim 2025
Ad Net Zero Türkiye, "Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi"ni tanıttı
Haberler
Ad Net Zero Türkiye, “Sürdürülebilir Reklam Prodüksiyonu Yeşil Setler Rehberi”ni tanıttı
Sena Tufan
7 Ekim 2025
Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Haberler
Nvidia, 5 trilyon dolar piyasa değerine ulaşan ilk şirket oldu
Nafizcan Önder
30 Ekim 2025
Airbnb, yeni özelliğiyle seyahati daha sosyal hale getiriyor
Haberler
Airbnb, yeni özelliğiyle seyahati daha sosyal hale getiriyor
İrem Alimoğlu
22 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.