Bank Asya çağrı merkezinin yeni numarası Turkcell Superonline’dan

Turkcell Superonline, kurumsal müşterilerine sunduğu özel avantajlı hizmetlerine bir yenisini daha ekledi. Kurumlar için 0850’li hatlarıyla çağrı merkezlerinde yeni bir dönem başlatan Turkcell Superonline’ın bu ayrıcalıklı hizmetini tercih eden bankalardan biri de Bank Asya oldu. Çağrı merkezi hizmetlerini Turkcell Superonline’nın 0850’li hatlarına taşıyacak olan Bank Asya böylece, müşterilerine 444 4 888 yerine 0850 222 4 888 numarasından hizmet verecek. Turkcell Superonline Kurumsal Müşteriler Yönetiminden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Barbaros Özdemir, gerçekleştirilen işbirliği ile ilgili olarak, “Turkcell Superonline gibi teknolojinin getirdiği en son imkanları kullanarak müşterilerine her gün daha da iyisini sunmayı amaç edinen Bank Asya ile işbirliği yapmaktan büyük mutluluk duyuyoruz” dedi. Özdemir, şu anda bankacılık dışında havayolu, taşımacılık gibi çok farklı sektörlerde ve her büyüklükte pek çok şirkete 0850’li numaralarla hizmet verdiklerini de vurguladı.
Alanında birçok ilke imza atan, Türkiye’nin lider teknoloji firmalarından Turkcell Superonline ile beraber çalışmaktan dolayı memnuniyetini dile getiren Bank Asya Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Beyaz, “Bankacılık sektöründe Alternatif Dağıtım Kanallarının yeri ve önemi her geçen gün artmaktadır. Bu bağlamda Çağrı Merkezimize ulaşan çağrı sayısı da artan bir seyir izlemektedir. Müşterilerimiz EFT, havale ve fatura ödeme gibi tüm bankacılık işlemlerini Alternatif Dağıtım Kanallarından yapmayı tercih etmektedir. Biz de Alternatif Dağıtım kanallarımızdan sunduğumuz hizmetleri mükemmelleştirmek, müşteri memnuniyetini artırmak için çalışmalar yapıyoruz ve bu kapsamda yeni bir uygulamayı daha hizmete sunduk. Müşterilerimiz artık 0850 222 4 888 numaralı Alo Asya hattımızdan bizlere ulaşabilecekler.” dedi. 

İLGİLİ HABERLER