Tüketiciler hiper kişiselleştirilmiş deneyimler için verilerini paylaşmaya hazır mı?

Tüketiciler hiper kişiselleştirilmiş deneyimler için verilerini paylaşmaya hazır mı?

Günümüzde kullanılan elektronik cihazlar, süpermarket kartları, dijital yayın platformları ve sosyal mecraların tümü dijital ayak…

Çalışanların verileri güvende mi?

Çalışanların verileri güvende mi?

2021’de belki de en sık karşılaştığımız haberlerin başında geliyordu veri ihlalleri. Bireysel yaşanan hacklenmeler bir…

Şirketlerin dikkatine; son gün 31 Mayıs!

Şirketlerin dikkatine; son gün 31 Mayıs!

Kullanıcı verisi toplama, işleme ve ticari amaçlı kullanma sürecine dair yeni bir tarih açıklandı. Yeni…

3.2 milyar kullanıcının e-posta şifresi çalındı!

3.2 milyar kullanıcının e-posta şifresi çalındı!

Güvenlik araştırmalarıyla gündeme gelen CyberNews, yeni bir siber saldırı nedeniyle kullanıcıları uyardı! Aralarında Hotmail, Gmail,…

Hayatlarımızı yeniden şekillendirecek teknoloji trendleri

Hayatlarımızı yeniden şekillendirecek teknoloji trendleri

Deloitte’un bu sene 12’ncisi yayımlanan Teknoloji Trendleri Raporu’na göre; işletmeler zorlu geçen 2020 yılında dalgalanmalara…

Küçük işletmeler ve girişimciler için "E-mail pazarlama"nın ipuçları!

Küçük işletmeler ve girişimciler için “E-mail pazarlama”nın ipuçları!

“E-mail pazarlama” işletmelerin müşterileriyle iletişime geçmesinde oldukça büyük bir yardımcı araç. Öyle ki  2019 verilerine…

İnternette her 1 dakikada neler yaşanıyor?

İnternette her 1 dakikada neler yaşanıyor?

Sıradan bir gününüzü gözden geçirin. Gözlerinizi açıyor ve telefonunuzu elinize alıyorsunuz. Ardından davranış değişiklikleri gerçekleşiyor…

damga onay approved veri

Şartlar ağırlaştırıldı, veri izinli de olsa kullanılamayacak!

Müşterileriyle etkili pazarlama süreçleri yürütmek isteyen kurumlar için onların izinlerini almak, hem yerleşik bir uygulama…

koruma antivirüs

Veriniz, şifrenizin gücü kadar güvende!

Kaspersky Baş Güvenlik Araştırmacısı David Emm, son günlerde gündemde olan ve gizli müşteri bilgilerinin açığa…

2020 IBM Araştırması: Türkiye’de bir veri ihlalinin ortalama maliyeti 12,3 milyon TL

2020 IBM Araştırması: Türkiye’de bir veri ihlalinin ortalama maliyeti 12,3 milyon TL

Veri ihlallerinden maddi olarak en çok zarar gören sektörler; finans, hizmet ve teknoloji.  IBM Güvenlik…

“Bilinçli kapitalizm” ama nasıl?

“Bilinçli kapitalizm” ama nasıl?

Artık günümüzde iyilik yapmak ve para kazanmak birbiriyle çelişen kavramlar olmaktan çıktı. Kar amacı güden…

CMO'ların veri etiğiyle imtihanı!

CMO’ların veri etiğiyle imtihanı!

Birçok marka yöneticisi mahremiyet ve veri toplama gibi konuların özellikle önümüzdeki beş sene boyunca görev…