Kariyer.net’in “HR Pulse” araştırma serisi kapsamında Curiocity iş birliğiyle gerçekleştirdiği “Koronavirüs ve İş Hayatı” araştırmasının…
MoffettNathanson’ın yaptığı araştırmaya göre 2019’da yıllık toplam 11,4 milyar dolar olan ABD gişesinin, 2020’de 5,5…
Koronavirüsün dünya genelinde yayılma hızı düşse de her gün on binlerce insan virüse yakalanmaya devam…
CURIOCITY’nin Türkiye genelinde kantitatif mobil anket olarak gerçekleştirdiği “1 Haziran 2020: Türkiye’nin Yeni Sınavı” araştırması,…
Salgınla birlikte iş yaşamlarımız da değişti, çalışan-işveren bağlarımız da… Uzun yıllar “Kral” olarak tanımlanan tüketici…
Citrix’in anketine katılan üst düzey yöneticilerin %75’i çalışanların, COVID-19 salgını sonrasında durumu bildikleri için ofise…
Binom, Covid-19 salgını sürecinde Mayıs ayı itibariyle başlayan normalleşme sürecine dair yaklaşımları Türkiye genelinde araştırdı.…
Covid-19’un hepimizi kişisel olarak etkilediği, gündelik yaşamlarımızı ve tercihlerimizi değiştirmeye zorladığı bu dönemde, markaların ve…
Deloitte, değişen tüketici alışkanlıklarını kategori bazlı incelediği “Küresel COVID-19 Salgınının Türkiye”de Farklı Kategorilere Etkileri Raporu’nun…
Mobil sadakat uygulaması Hopi, koronavirüs salgını ile ilgili Kantar Media Division ile yaptığı detaylı anketin…
Mastercard tarafından Türkiye’yi de kapsayacak şekilde 15 Avrupa ülkesinde yapılan araştırma tüketcilerin online deneyimlere yaklaşımını…
Zamanımızın çoğunu evimizde geçirdiğimiz bu süreçte fiziksel aktivitelerimiz kısıtlansa da bizi yoracak başka bir faktör…