Evden çalışma, mesai kavramını yıkıyor mu?

Evden çalışma, mesai kavramını yıkıyor mu?

Kariyer.net’in “HR Pulse” araştırma serisi kapsamında Curiocity iş birliğiyle gerçekleştirdiği “Koronavirüs ve İş Hayatı” araştırmasının…

Gişe kaybının 6 milyar dolar olması bekleniyor

Gişe kaybının 6 milyar dolar olması bekleniyor

MoffettNathanson’ın yaptığı araştırmaya göre 2019’da yıllık toplam 11,4 milyar dolar olan ABD gişesinin, 2020’de 5,5…

Türkiye'yi iyileştiren markalar

Türkiye’yi iyileştiren markalar

Koronavirüsün dünya genelinde yayılma hızı düşse de her gün on binlerce insan virüse yakalanmaya devam…

Haziran ayı normalleşme için erken mi?

Haziran ayı normalleşme için erken mi?

CURIOCITY’nin Türkiye genelinde kantitatif mobil anket olarak gerçekleştirdiği “1 Haziran 2020: Türkiye’nin Yeni Sınavı” araştırması,…

Tüketicinin gözü şirketlerin çalışanlarıyla olan ilişkisinde…

Tüketicinin gözü şirketlerin çalışanlarıyla olan ilişkisinde…

Salgınla birlikte iş yaşamlarımız da değişti, çalışan-işveren bağlarımız da… Uzun yıllar “Kral” olarak tanımlanan tüketici…

Dijital şok atlatılıyor: Yöneticiler yeni çalışma düzenine hazırlanıyor

Dijital şok atlatılıyor: Yöneticiler yeni çalışma düzenine hazırlanıyor

Citrix’in anketine katılan üst düzey yöneticilerin %75’i çalışanların, COVID-19 salgını sonrasında durumu bildikleri için ofise…

Her iki kişiden biri AVM ve berberlerde alınan önlemleri yetersiz buluyor

Her iki kişiden biri AVM ve berberlerde alınan önlemleri yetersiz buluyor

Binom, Covid-19 salgını sürecinde Mayıs ayı itibariyle başlayan normalleşme sürecine dair yaklaşımları Türkiye genelinde araştırdı.…

Pandemi döneminde iletişim planı nasıl yapılmalı?

Pandemi döneminde iletişim planı nasıl yapılmalı?

Covid-19’un hepimizi kişisel olarak etkilediği, gündelik yaşamlarımızı ve tercihlerimizi değiştirmeye zorladığı bu dönemde, markaların ve…

Deloitte, 60 kategoride salgının etkilerini analiz etti: Tüketicilerde fiyat hassasiyeti, sektörlerde dijitalleşme artıyor

Deloitte, 60 kategoride salgının etkilerini analiz etti: Tüketicilerde fiyat hassasiyeti, sektörlerde dijitalleşme artıyor

Deloitte, değişen tüketici alışkanlıklarını kategori bazlı incelediği “Küresel COVID-19 Salgınının Türkiye”de Farklı Kategorilere Etkileri Raporu’nun…

11 maddede koronavirüsün tüketim ve yaşam alışkanlıklarına etkileri

11 maddede koronavirüsün tüketim ve yaşam alışkanlıklarına etkileri

Mobil sadakat uygulaması Hopi, koronavirüs salgını ile ilgili Kantar Media Division ile yaptığı detaylı anketin…

Sosyal izolasyonla birlikte online aktiviteler de rekor kırdı

Sosyal izolasyonla birlikte online aktiviteler de rekor kırdı

Mastercard tarafından Türkiye’yi de kapsayacak şekilde 15 Avrupa ülkesinde yapılan araştırma tüketcilerin online deneyimlere yaklaşımını…

Video görüşmeler yormaya başladı!

Video görüşmeler yormaya başladı!

Zamanımızın çoğunu evimizde geçirdiğimiz bu süreçte fiziksel aktivitelerimiz kısıtlansa da bizi yoracak başka bir faktör…