Uluslararası yönetim danışmanlığı şirketi Simon-Kucher & Partners, etkileri devam eden koronavirüs krizi sürecinde şirketlerin ayakta…
Küresel danışmanlık ve iletişim şirketi Porter Novelli’nin Türkiye ofisi Marjinal Porter Novelli, COVID-19 döneminde marka…
KPMG’nin ABD’de bin tüketiciyle yaptığı “Covid-19 Tüketicinin Nabzı” anketine göre salgından geliri en fazla etkilenenler…
COVID-19 sürecinde tüketici alışkanlıklarında görülen değişim, telekom sektörünü de hızlı bir dönüşüme soktu. Turkcell’in Pazarlamadan…
Koronavirüs salgınında kontrollü normalleşme sürecine gidilmesi ve havaların da ısınmasıyla tüketiciler tatil alışverişlerine yoğunlaştı. Her…
Deloitte Türkiye, “COVID-19 Etkisinde Restoran Sektörünün Bugünü ve Geleceği” raporunu yayımladı. Türkiye’de irili ufaklı 100…
KPMG, ABD’de bin tüketiciyle yaptığı ankette Covid-19’un günlük yaşam üzerindeki etkisini araştırdı. “Covid-19 Tüketicinin Nabzı”…
Covid-19 birçok alışkanlığımız gibi sosyalleşme alışkanlıklarımızı da kökünden değiştirmeye devam ederken, müziğin dertlerimizi unutturduğu ve…
Koronavirüs’ün (COVID-19) görülmeye başladığı ilk günden itibaren, salgına koruyucu ekipman ve tıbbi malzeme üretimiyle talebe…
Yeni tip koronavirüs (covid-19) ile birlikte farklı yaşam şekilleri ile tanıştık ve bazı davranış ve…
Deloitte Türkiye, “COVID-19 sonrasında Tedarik Zincirinde Kazananlar ve Kaybedenler” raporunu yayımladı. COVID-19 salgınının tedarik zincirinde…
Binom, Covid-19 salgını sürecinde markaların yaptığı sosyal sorumluluklara ve bu sürecin alışverişlere etkisini Türkiye genelinde…