Black Friday alışveriş çılgınlığı tüm hızıyla devam ederken Marketing Türkiye, Akademetre’nin Vanilla Price robotları aracılığıyla…
Şüphesiz ki indirimler ve kampanyalar tüketici için her zaman birer cazibe noktası! Ancak ülkede her…
Black Friday’in nabzını tuttuğumuz Black Friday Challenge serisinde sona yaklaşırken; Akademetre’nin 26 Kasım verileri, yarışmanın…
İndirim yapılan ürünlerin sayısında rekor üstüne rekor kırılıyor ama indirim oranı yüzde 32 ila 11…
Black Friday indirimlerinin nabzını tutan Black Friday Challenge serisinin 5. gününde ilginç veriler çıkıyor karşımıza.…
Black Friday’in nabzını dördüncü gününde de tutmaya devam ediyoruz. Görülüyor ki, Online Pazar Yerleri günlük…
Black Friday artık tek bir günden fazlası. Tüketiciler farklı kategorilerde fırsatların peşine düşerken Online Pazar…
Black Friday Challenge’ta bugün 17 Kasım verileri var… Marketing Türkiye rekabetin acımasızlaştığı e-ticaret savaşlarında kıran…
Marketing Türkiye rekabetin acımasızlaştığı e-ticaret savaşlarında kıran kırana mücadele eden “ Online Pazar Yerlerinin” performansını…