Özgür ŞAHİN

Rocket your business!

“Neden Amerika, Türkiye’nin suyu mu çıktı?” diye merak edenlere tek bir cevabımız olabilir: “Scale”… Bu süreçte en çok duyduğumuz kelime. “Scale” yani “Ölçek”. Öyle...

Çalışan sadakatiniz kapıda kalmasın

Uzun yıllar önce çalıştığım bir firmada giriş çıkışlar için kapıya parmak okuyucu sensör konulmuştu. Tabii ki amaç giriş çıkışı kolaylaştır­mak değil kimin kaçta geldiğini,...

Krizden Çıkışın Yolu: Müşteri sadakati

Sonunda bitti. Tahmin ettiğiniz gibi 2016’dan bahsediyorum. Son yıllarda o kadar çok yeni yıla yeni umutlarla başlayıp büyük hüsranla bitirdik ki sayısını hatırlamıyorum. Ancak...

Sadakat programlarında dur durak yok!

Geçen gün karşıma yeni bir sadakat programı çıktı. Uzun yıllar bu sektöre hizmet veren, tüm dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmeye çalışan ve müşteri sadakati...

Özgür Şahin yazdı: “Sadakat programının hayırseveri…!”

Sadakat Programı içinde kimi programlar yeterince tanıtılamadığı veya avantajları iyi anlatılmadığı için üyeler tarafından takip edilmiyor. Kimi ödül ve faydalar müşteri ihtiyaçlarına ya hitap...

10 sadakat pazarlaması fikri…

Merkezi Amerika’da bulunan müşteri sadakati derneği “Loyalty 360”ın internet sitesinde “45 Sadakat Pazarlaması Fikri” başlıklı bir makale yayınlandı. Hepsini yazmaya yerimiz yetmez ancak beğendiklerimi...

Tasfiye Nedeniyle Kapatmıyoruz…

İlginç Zamanlarda Yaşaya­sın”… Okuyanlar hatırlaya­caktır, önceki yazılarımda bahsetmiştim bu Çin bed­duasından. Başta pozitif bir anlamı varmış gibi gelse de özünde şunu söylüyor beddua: Öyle...

Sadakat Pazarlamasının dünü bugünü yarını…

Her geçen gün daha fazla marka daha fazla kişiselleştirilmiş teklifler oluşturmaya başlayacak; yaş, cinsiyet, lokasyon bazlı önerilerin yerini yakın gelecekte gerçek anlamda kişiselleştirilmiş marka...