Koray ÖZDEMİR

Dijital – Geleneksel uyumu bir zorunluluk

Dijital ve geleneksel ticaret ayrılmaz birer bütün... Birbirinden ayrı iki farklı cephenin olmadığını ve iki sektörün birbirinden mutlaka beslenmesi gerektiğini düşünüyorum. İki sektör de...

“Deneyimin gerçek aktörleri!”

Sene 2014; Disney Enstitü­sü’nde yaratıcılık ve ino­vasyon eğitimindeydim. Disneyland’de yaratılan deneyim tasarımını ve ziya­retçilerine unutamayacakları anılar sunan operasyonla ilgili detayları dünyanın dört bir yanından...

Hikâye Savaşları

Markaların pazarda daha büyük pay kapma yarışı, hatta yer edinme mücadelesi git gide zorlaşıyor. Çok dinamik ve amansız bir yarış haline geliyor. Taktikler, yöntemler...

Yakın gelecek 2040! peki, siz buna hazır mısınız?

Biz pazarlamacıların 2040’a hazırlanması gerekiyor. Neden 2040? Çünkü geleneksel satın alma alışkanlıklarına bağlı ve online doğmayan jenerasyonların ekonomiden çekilerek yerlerini tamamen jenerasyon Z ve...

Günümüzün aile reisleri: Çocuklar!

Pazarlama planlarımızı yaparken birçok ayrıntıyı dik­kate alır ve farklı stratejiler hazırlarız. Müşterilerimizi tanımak için aşırı titiz bir segmantasyon ayrımına gideriz. Gelir du­rumu, cinsiyet, yaş,...

2017 iletişim sihirbazlarının yılı olacak!

Ülke olarak zor bir dönemden geçiyoruz. Komşularımız­da devam eden iç savaşlar, terör saldırıları, yükselen döviz kurları, yatırım yapıla­bilir notlarının düşüşü ve kriz söylentileriyle başlayan...

Peki, AVM’ler iletişimini nasıl yapıyor?

Türkiye’de hem pazarlamanın hem de ekonominin kaleleri artık alışveriş merkezleri oldu. AVM’ler tekstilden mobilyaya, elektronikten oyuncağa, mutfak alışverişine kadar aranan her şeyin kolaylıkla bir...

Etkinliğin sonuna “Fest” koymakla olmuyor o işler!

Bir tanıtım standının bile çok önemli olduğu günümüzde etkinliklerin en büyüğü olan festivallerin daha fazla özen gösterilmeye ihtiyacı var. Özellikle sponsor markaların ve organizasyon...

Markaların yaşayan yüzü maskotlar!

Günümüz pazarlama dünyası ve rekabet anlayışında maskotların gücünü göz ardı edemeyiz. Onların markaya kazandırdığı kişiliği ve duyguyu iyi kullanan markalar bir adım önde olacaktır. Ancak...

Bir deneyim fırtınası: Batman v Superman!

DC Comics ve Marvel’in önderliğinde 2012 yılında televizyon dizileri, çizgi filmler ve sinema filmleriyle süper kahraman konsepti hayatımızın odak noktası haline geldi. Kahramanlar dünyasının...