Koray ÖZDEMİR

Günümüzün aile reisleri: Çocuklar!

Pazarlama planlarımızı yaparken birçok ayrıntıyı dik­kate alır ve farklı stratejiler hazırlarız. Müşterilerimizi tanımak için aşırı titiz bir segmantasyon ayrımına gideriz. Gelir du­rumu, cinsiyet, yaş,...

2017 iletişim sihirbazlarının yılı olacak!

Ülke olarak zor bir dönemden geçiyoruz. Komşularımız­da devam eden iç savaşlar, terör saldırıları, yükselen döviz kurları, yatırım yapıla­bilir notlarının düşüşü ve kriz söylentileriyle başlayan...

Peki, AVM’ler iletişimini nasıl yapıyor?

Türkiye’de hem pazarlamanın hem de ekonominin kaleleri artık alışveriş merkezleri oldu. AVM’ler tekstilden mobilyaya, elektronikten oyuncağa, mutfak alışverişine kadar aranan her şeyin kolaylıkla bir...

Etkinliğin sonuna “Fest” koymakla olmuyor o işler!

Bir tanıtım standının bile çok önemli olduğu günümüzde etkinliklerin en büyüğü olan festivallerin daha fazla özen gösterilmeye ihtiyacı var. Özellikle sponsor markaların ve organizasyon...

Markaların yaşayan yüzü maskotlar!

Günümüz pazarlama dünyası ve rekabet anlayışında maskotların gücünü göz ardı edemeyiz. Onların markaya kazandırdığı kişiliği ve duyguyu iyi kullanan markalar bir adım önde olacaktır. Ancak...

Bir deneyim fırtınası: Batman v Superman!

DC Comics ve Marvel’in önderliğinde 2012 yılında televizyon dizileri, çizgi filmler ve sinema filmleriyle süper kahraman konsepti hayatımızın odak noktası haline geldi. Kahramanlar dünyasının...