Günseli ÖZEN

Yüksek öğrenimini İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Enstitüsü’nde tamamladı. Yüksek lisansını da İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde “İşletme İktisadında Yönetim” alanında yaptı. 2002'den bu yana Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni olarak görev yapıyor.

Sabiha Gökçen 2018’de irtifa kazanıyor

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nın terminal işletmesi ihalesini 2007 yılı Temmuz ayında kazanan İSG, Mayıs 2008’de işletme devrini gerçekleştirdi. Şirket ilk dönemde Limak (Türkiye), GMR (Hindistan)...

Zor sektörün kadın yöneticisi olmak…

Güldem Berkman’ı Novartis Türki­ye Ülke Başkanı ve İlaç Sektörü Genel Müdürü ve de Asya, Ortado­ğu ve Afrika (AMAC) Bölgesinde Yürütme Kurulu üyeliği görevini yaparken...

Mülkiyet değil gönüllü korumacılık

Galatasaray Meydanı'nda dört yıl boyunca kendini tahta perdelerin gerisinde sakladı. Eylül 2017’de karşımıza yepyeni bir anlayışla çıktı. Yapı Kredi Kültür Sanat binasındaki yenilenmeyi binanın...

BSH’da nöbet değişimi

BSH Türkiye Satış ve Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Ronald Grünberg üniversiteden mezun olduğu yıl başladığı 45 yıllık iş hayatına emeklilik kararıyla 2018’de ara...

Yeni Gençlik bildiğiniz gibi değil, bakın neden?

İşte size gençlerle ilgili hızlı bir öngörü oluşturmak için en kestirmeden 2020’ye doğru yorumlarımla birlikte on belirgin Tüketici Trendi. Araştırma Argus’un Mind-Decoder metodolojisiyle yapılmış....

Kehanet değil araştırma

Temel koşul tüketiciye kendini iyi hissettirmek. Hangi ürün ya da hizmet daha iyi hissettiriyorsa tercihimizi ondan yana koyuyoruz. Marka ise bir vaat yani her...

Türk gençliğinde “anlam” arayışı bitiyor! Peki neden?

Dünya Ekonomik Formu WEF’e bağlı ve kendilerini “Genç İnsanlar Ağı” olarak tanımlayan Global Shapers Community tarafından 186 ülkede 18-35 yaş arası 24 bin gençle...

Bu yılbaşı neden herkes evde!

Pazar dinamiklerini Y kuşağı belirliyor. Hem elleri ekmek tutalı epey oldu hem de genç olmanın, tüketmenin motivasyonuyla satın almayı seviyorlar. gittigidiyor.com’un “yılbaşı geliyor bakalım...

Bu yılbaşı neden herkes evde!

Pazar dinamiklerini Y kuşağı belirliyor. Hem elleri ekmek tutalı epey oldu hem de genç olmanın, tüketmenin motivasyonuyla satın almayı seviyorlar. gittigidiyor.com’un “yılbaşı geliyor bakalım...

Yerli otomobil hayali maya tutar mı?

Ordaydım tanığım! Beştepe’de aynı hafta katıldığım 3. Turizm Şurasının başlangıç seremonisinden çok daha özenliydi "Yerli Otomobil" için Ortak Girişim Grubu’nun tanıtım organizasyonu. Cumhurbaşkanı Recep...

Türk işi gibi olmamış!

“Kadim” köklü anlamında pek çok şey için kullanılmışsa da bir miras olarak ancak bir şehre bu kadar yakışmıştır! Anadolu’da yerleşik pek çok medeniyetin Antakya...

60 yıllık üretim devi karar verdi, kendi markasını yaratıyor…

Termikel’in 2016 yılı ihracat cirosu 100 milyon TL... İhracatının yüzde 68’ini Avrupa’ya yaparken Güney Amerika’ya, Orta Doğu ve Afrika’ya, Asya’ya ve Avustralya’ya da ihracat...