Günseli ÖZEN

Yüksek öğrenimini İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi'nde Gazetecilik ve Halkla İlişkiler Enstitüsü’nde tamamladı. Yüksek lisansını da İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi’nde “İşletme İktisadında Yönetim” alanında yaptı. 2002'den bu yana Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni olarak görev yapıyor.

Türkiye’de devleşen marka: Mondelēz

İlk çeviri dizimiz Satış ve Satış Yönetimi Dizisi. O dö­nem Şişli Bomonti’de Kent Gıda’nın üretim merkezi. Rahmetli Yakup Tahincioğ­lu’na ya biz ulaşıyoruz ya da...

Hem duygusal hem de asabiyim ben!

Yazma isteğimi tetikleyen özgün araştırmalar önüme geldikçe buradan paylaşacağım. İşte geleceğimizi teslim edeceğimiz Y ve Z’ler gümbür gümbür gelirken onları biraz tanıyalım. Günseli Özen  Kuşaklar arasında...

Neden kazanamıyoruz?

Sektörümüzün yaratıcılık kalibresini ölçen uluslararası yarışmalarda bu yıl bir şey oldu ve birden bire ödül sayımız geçen yılın üçte birine indi. Peki, ne oldu?...

Memeler risk altında

IPSOS Araştırma Şirketinin her yıl yaptığı araştırma Türkiye’de her üç kadından birinin ailesinde meme kanseri geçirmiş bir kişinin var olduğunu söylüyor. Meme kanseri dünyada...

Esas Sosyal’in yeni mezunlara “İlk Fırsat”ı

Esas Holding bundan bir yıl önce Türkiye’de üniversite mezunu gençlerin iş hayatına adım atma sürecinde karşılaştıkları zorluklar konusunda kamuoyunda farkındalık yaratmayı ve çözüm modelleri...

İstiyoruz ama şimdi…

Getir” isminden de anlaşıla­cağı üzere kendini “fiil” ile tanımlayan yeni nesil işlerden biri. Her ne kadar Getir’in fiziki anlamda bir sınırı varsa da isminden...

Müşterek endüstri komitesi kuruldu radyo tek kanaldan ölçülecek

Reklamcılar Derneği’nin mecra kullanım verilerine göre radyo reklam bütçelerinin yüzde 2’sini alıyor. Oysaki RTÜK verileri bu rakamın iki katını gösteriyor. Yüzde 2’lik oran zihinde...

Ulusal marka olacak, inanıyorum!

Anadolu’da yeni bir yönetici kuşak yetişiyor ki tahmin ettiğinizin çok ötesinde bir vizyona sahip. Anadolu’nun genetik yapısı kadar dünyadaki yeni düzeni de biliyorlar. Denizlili...

Fikir geliyorum dedi!

Akçansa’nın yedinci kez gerçekleştirdiği “Betonik Fikirler” yarışmasında bu yıl geçmiş yıllardan çok daha fazla umutvar oldum. Mimarlık, mühendislik ve pazarlama disiplinlerinden gelen öğrencilerin birbirinden...

Vicdan yaptıran reklam kampanyası!

OMO Global Çocuk ve Oyun Araştırmasının sonuçları oldukça ilginç. Çocukların her gün bir saatten daha az açık havada kaldığı ve bu sürenin bir mahkûmun...

Su içinde olduğunu en son balıklar anlarmış!

İş dünyasındaki bütün yanılgıların iki temel nedeni var! Bunlardan biri “Rahatlık Tuzağı...” diğeri ise “Yetkinlik Tuzağı...” Unutmayalım ki fırsatlar hazır olana geliyor. Tarihin her...

Gün, üretim girdilerini en uygun koşullarla edinen ve bunu fiyata yansıtan...

  PwC’nin Mega Trend 2014 küresel araştırması çarpıcı 5 kilit trendi dikkatimize sunarken, tüm varoluşu kökten etkileyecek “dünya kaynaklarının giderek azaldığı“ konusunu önemle vurgular. Yanı...