Ali GÜRAK

1968 doğumlu Ali Gürak, 25 yıllık tecrübesi ile Kids Marketing gurusu olarak biliniyor. AG Event kurucusu ve Marketing Türkiye dergisi Kids Marketing köşe yazarı. Türkiye'de ilk "Gençlik Festivali" kavramını çıkartan ve markaları üniversite gençliği ile buluşturan Gürak, alışveriş merkezlerine etkinlik danışmanlığı yapıyor.

Süper Çocuklara Süper Hobiler

Çocuk büyüdükçe ve hayatındaki diğer olaylar sayesinde özgüvenini kazandıkça süper kahramanları, çizgi romanları birer birer unutuyor ama hobilerinin getirdiği alışkanlıklar ömür boyu sürüyor. O...

Okula dönüş, çocuklar & markalar…

Okula dönüş sürecinde sadece çocukları değil aileleri odağına alan, onlara yardımcı olan ve bilgilendiren kampanya ve etkinlikler hedef kitleye daha kolay ulaşılmasını, ajans ve...

Kids marketing planınız hazır mı?

Dünyanın ve ülkemizin için­den geçtiği zorlu koşullarda önümüzü görmeye çalış­mak, plan yapmak ve ko­ordine olmak gün geçtikçe daha da zorlaşıyor. Birçoğumuz için bıra­kın 2017...

Ali Gürak: “Deneyimin iletişim alanında yarattığı fark dışında çocuk gelişimindeki katkısı...

Deneyimsel pazarlamanın gücü Önce ürünü, 70’lerle birlikte markayı, 2000’ler sonrasında ise markadan öte insanın kendisini iletişimin merkezine aldık. Tek başına insan ve iç görülerinin de...