Ali GÜRAK

1968 doğumlu Ali Gürak, 25 yıllık tecrübesi ile Kids Marketing gurusu olarak biliniyor. AG Event kurucusu ve Marketing Türkiye dergisi Kids Marketing köşe yazarı. Türkiye'de ilk "Gençlik Festivali" kavramını çıkartan ve markaları üniversite gençliği ile buluşturan Gürak, alışveriş merkezlerine etkinlik danışmanlığı yapıyor.

Alana değil aldırana bak

Anne ve babalar olarak kontrol çoğu zaman sizde olsa da kimi zamanlar hayatımızın en değerli parçaları haline gelen çocukları­mızın isteklerine ve taleplerine yenik düşüyoruz....

Çocuklarımız ve süper kahramanlara olan sevdaları

Hayal gücü uçsuz bucaksız olan çocuklarımız algıları açılmaya başladığı andan ergenlik dö­nemine kadar geçen süreçte kendilerine çeşitli rol modeller edinir. Bu rol modeller kimi...

Aman dikkat: çocuklar rol model arıyor

Çocuklarımız için en çok yaptığımız alışverişlerin başında giyim ve tekstil alışverişleri geliyor. Çok büyük bir sektör, bunu biliyoruz. Hem üreticiler hem reklam dünyası hem...

Çocuklara yönelik gıda reklamlarında sıkı denetim dönemi başladı

Son günlerde, Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), çocuklara yönelik gıda ürünlerine ait reklamların yasaklanması konusunda önemli çalışmalar yapmaya başladı. Peki, bu çalışmalar neden...

Kids marketing “çocukça” konuşmalı

İyi bir reklam yapmak veya bu reklamın iyi olmasını sağlamak, hedef kitleyi tanımakla olur. Kitlesinden uzak bir reklam ne kadar iyi kurgulanmış, hazırlanmış ve...

Ciddiyeti bir kenara bırakın, çocukların penceresinden bakın!

Kids marketing alanında kariyer yapmak için aranan nitelikler, belirli noktalarda dijital pazarlama yeteneklerine de sahip olması gerekiyor. Şimdi dilerseniz sahip olunması gereken nitelikleri bu...

2017’nin öne çıkan kids marketing projeleri…

Dilerseniz soruya yanıt vermeden önce, YTV Kids and Tweens Report’a değinelim ve çocukların marketing için ne kadar etkin bir role sahip olabileceğini hatırlayalım. Yapılan...

Çocuklara yönelik pazarlamada ebeveynler hedeflenmeli

Son dönemde ölçümleme adına meydana gelen bazı gelişmeler internet reklamcılığını daha cazip bir konuma soktu. Ancak ROI ölçümlemeleri 13 yaş altı hedeflemeye izin vermiyor....

Çocuklara yönelik pazarlamanın sırları

Modern dünyada satın alma ve ebeveynlerini yönlendirme gücü artan çocuklar, reklamların da hedefinde. Peki, çocuklara yönelik yapılan başarılı kampanyalar ve bu kampanyaların ortak noktaları...

Data, Yaratıcılık ve Kids Marketing

Markaların ve ajansların sırtlarını dayadığı, geç­mişi ve geleceği görme­lerine olanak tanıyan, belki de reklamcılığın en önemli yapı taşlarından biridir data. Oluşturulan tüm stratejilerin, tasarla­nan...

Back to School’un Yıldızları…

Okula dönüş kampanyasının başarılı olmasının en önemli şartının dönemin içgörüsünü çok iyi koklamak olduğunu bilen markalar, hedef kitlelerinin ilgisini çekmek, beklentilerini karşılamak için kıyasıya...

Çocuk modasının en iyileri…

Hem global hem de yerli marka­larda çocuklara yönelik pek çok kampanya yapıyor çünkü artık bir çocuk sandaletle bere tak­mak istiyorsa aile karşı koya­mıyor. Kendi...