Ali GÜRAK

1968 doğumlu Ali Gürak, 25 yıllık tecrübesi ile Kids Marketing gurusu olarak biliniyor. AG Event kurucusu ve Marketing Türkiye dergisi Kids Marketing köşe yazarı. Türkiye'de ilk "Gençlik Festivali" kavramını çıkartan ve markaları üniversite gençliği ile buluşturan Gürak, alışveriş merkezlerine etkinlik danışmanlığı yapıyor.

“Sosyal Medyada Kids Marketing”

Artık biliyoruz ki sosyal medyada yaş sınırı kalmadı. Her yaştan birey bu alanı kendi dünyası olarak görmekle beraber aynı zamanda sosyal medyayı hayatlarının merkezi...

Lego kültür ve değer aktarıyor

Bu ay 1932 yılından beri çocukların ve hatta büyüklerin yaratıcılığına hizmet eden LEGO Türkiye Pazarlama Birim Yöneticisi Tuna Canatar’la gerçekleştirdiğim röportajda LEGO’nun çocuklar üzerindeki...

Kids marketing uygulamalarının “En”leri

Pazarlamanın en hassasiyet gerektiren alanlarından biri: Kids Marketing’tir. Eski klasik aile yapısında alışık olduğumuz ebeveynlerin çocukların kararlarını etkilemesi artık son dönemde yerini çocukların ebeveynlerin...

Dünyayı çocukların gözünden görmek!

Bulutlara bakıp onların üs­tünde zıplamayı ya da pa­muk şeker gibi onlardan kopartıp yemeyi, gökyüzüne baktığınızda ayın ucunda oturup bacaklarınızı sallamayı düşünmek size çok mu...

Kids marketing ve sosyal sorumluluk

Çocuk iletişiminin içerisinde sosyal sorumluluk projeleri önemli bir yer ta­şıyor. Markaların bu projeleri viral hale getirmesi onları bir “Love Mark” haline de getirebiliyor. Sadece...

Çocuklar, yılbaşı ve “Kids Marketing”

“Yeni” sözcüğünü duyduğu­nuzda ne hissedersiniz? Meraklanır, heyecanlanır­sınız değil mi? Peki çocuk­lar için “yeni” ne ifade eder? Sizin hissettiklerinizi onlarca kez çarpın, anlarsınız. Yeni bir...

Kids Marketing’de eğilimleri çocuklar belirliyor

Her sektörde yeni yıl öncesi geçen yıla göz atıp, gelecek yılın eğilimlerini tahmin etmek adettendir. Bu bize gelecekteki çalışmalarımız için zihin jimnastiği yapma fırsatı...

Süper Çocuklara Süper Hobiler

Çocuk büyüdükçe ve hayatındaki diğer olaylar sayesinde özgüvenini kazandıkça süper kahramanları, çizgi romanları birer birer unutuyor ama hobilerinin getirdiği alışkanlıklar ömür boyu sürüyor. O...

Okula dönüş, çocuklar & markalar…

Okula dönüş sürecinde sadece çocukları değil aileleri odağına alan, onlara yardımcı olan ve bilgilendiren kampanya ve etkinlikler hedef kitleye daha kolay ulaşılmasını, ajans ve...

Kids marketing planınız hazır mı?

Dünyanın ve ülkemizin için­den geçtiği zorlu koşullarda önümüzü görmeye çalış­mak, plan yapmak ve ko­ordine olmak gün geçtikçe daha da zorlaşıyor. Birçoğumuz için bıra­kın 2017...

Ali Gürak: “Deneyimin iletişim alanında yarattığı fark dışında çocuk gelişimindeki katkısı...

Deneyimsel pazarlamanın gücü Önce ürünü, 70’lerle birlikte markayı, 2000’ler sonrasında ise markadan öte insanın kendisini iletişimin merkezine aldık. Tek başına insan ve iç görülerinin de...