Marketing Türkiye TV

Marketing Türkiye Haziran sayısıyla bayilerde…

Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, Haziran sayısını Marketing Türkiye okurları için yorumladı… Marketing Türkiye Haziran sayısını...

Konjonktüre bağlı kalmadan yatırımlara devam

91 yıllık Mercedes markasının Türkiye’deki operasyonu 2017 yılı itibarıyla dolu dolu 50’nci yılını kutluyor. 2016’nın...

Sorumlu reklamcılığa adanmış 25 yıl:RVD

Yaptıklarıyla Türk reklam sektörünün önünü açarak büyümesine katkı sağlayan Reklamverenler Derneği (RVD) bu yıl 25’inci yaşını kutluyor....

Murat Zengin: “Türkiye’nin gazlı içeceği gazozdur....

Uludağ İçecek’in Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Zengin, “Türkiye’nin gazlı içeceği gazozdur” diyerek kola...

Neşet Dereli: “Kişisel beğeni tuzağına düşmeyin!”

“Halk İster Halkbank Yapar” sloganıyla yürüttükleri kampanyanın amacına ulaştığını belirtiyor Halkbank Kurumsal İletişim Daire Başkanı Neşet...

Marketing Türkiye Nisan sayısıyla bayilerde…

Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, Nisan sayısını Marketing Türkiye okurları için yorumladı… Marketing Türkiye...

“Karargah Rahatsız” başlığı editöryal bir hata...

Marketing Türkiye’nin “Medya Söyleşileri” köşesinin konuğu olan Star Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Nuh Albayrak medyanın...

Marketing Türkiye Mart sayısı bayilerde

Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, Mart sayısını Marketing Türkiye okurları için yorumladı…

Reklamcılar Derneği ve Reklamcılık Vakfı’nda görev...

23 Ocak günü yapılan Reklamcılar Derneği’nin 33. Genel Kurulu ve Reklamcılık Vakfı’nın 27. Olağan Genel...

Lükste “sesiz pazarlama” dönemindeyiz

Global arenada lüks statüsünde yer alan 300 kadar markanın temsilciliğini üstlenen Abu Issa Holding agresif...

Kurumsal iletişimciler ders başına

Kurumsal İletişimciler Derneği, yeni mezun ve genç iletişim profesyonellerini sektörün önde gelen isimleriyle buluşturduğu sertifika programının...

Marketing Türkiye Şubat sayısı bayilerde

Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen, Şubat sayısını Marketing Türkiye okurları için yorumladı...