Tropicana’dan “karşılaştırmalı” reklam

gerçekleştirdiği karşılaştırmalı tadım aktivitesiyle, Türkiye’de meyve suyu kategorisinde uygulaması pek görülmeyen reklam filmlerine imza attı. 

Türkiye’nin beğenilen yerel meyvelerinden ürettiği meyve sularıyla öne çıkan Tropicana’nın yeni reklam filmleri, bir süpermarketin manav reyonunda geçiyor. Noter huzurunda gerçekleştirilen markasız karşılaştırmalı tadım aktivitelerinin canlandırıldığı reklam filminde tüketiciler Tropicana ve başka bir markaya ait şeftali nektarını deniyor ve içtikten sonra seçimlerini belirtiyorlar. Reklam filmleri, tüketicilerin Tropicana’nın diğer meyve suyuna göre şeftali tadını daha yoğun hissettiklerini söyleyerek, tadını daha çok beğendikleri Tropicana’yı seçmeleri ile tamamlanıyor. Reklam çekimleri öncesinde 13 farklı markasız kör tadım aktivitesi gerçekleştiren Tropicana markası, noter huzurundaki bu aktivitelerde 3000’e yakın tüketiciyle biraraya geldi ve Tropicana’nın diğer meyve suyu markasına göre daha fazla tercih edildiği sonucunu reklam filmlerine taşıdı.

KAMPANYA KÜNYESİ:

Reklamveren yetkilileri : Deniz Aktürk Erdem, Osman Dilber, Beyza Sinem Çağlar ve Tuğçe Gamsız

Reklamveren medya satın alma ekibi : Selin Bugay ve Ezgi Özer

Yaratıcı yönetmen: Derya Tambay

Yaratıcı ekip: Ali Burak Erkan, Cem Öztürk, Mahir Karaçam, Umut Pehlivanoğlu, Zeynep Yalçınkaya, Aylin Çelik

Stratejik planlama: Onur Erdoğan, Alper Özcan

Ajans prodüktörleri: Umut Tangör, Oben Özyakalı

Müşteri ilişkileri: Sibel Özgündoğdu, Ecem Güzel

Yapım şirketi: 2012

Yönetmen: Çağrı Ark

İLGİLİ HABERLER