Trabzonspor yeni forma lansmanıyla ekranlarda

Trabzonspor yani yeşil sahaların Karadeniz Fırtınası, yeni forma lansmanıyla ekranlarda da esmek için yepyeni bir kampanyaya imza attı. Formada bir İtalyan devi olan Macron’la yapılan yeni forma anlaşmasının lansmanı için tasarlanan videolar, yeni formalar gibi büyük beğeniyle karşılandı. Formanın Parçası Ol  hashtagiyle yayınlanan kampanya tüm bordo mavi sevdalılarını bu formayı giyerek bu büyük camianın bir parçası olduğunu göstermeye çağırıyor.

Yaratıcı ajansı Judo, olan videoların prodüksiyonu Mojo tarafından gerçekleştirildi.  Kampanyada Trabzonspor taraftarı için büyük önem taşıyan 3 oyuncu;  Abdülkadir Ömür, Yusuf Yazıcı ve Okay Yokuşlu yer alıyor.  Süleyman Kaçar’ın çektiği fotoğraflarla yapılan motion graphics çalışmaları  toplamda 4 haftada tamamlandı ve videoların seslendirmesi de Talan Turhan Türkeli tarafından gerçekleştirildi.

Lansman; A Spor, TRT ve Trabzonspor’un resmi YouTube kanalında canlı olarak yayınlandı. İlk defa lansmanda paylaşılan videolar kısa sürede yayıldı ve büyük ilgi uyandırdı. #FormanınParçasıOl söylemiyle paylaşılan kampanya saatler içinde Twitter, Türkiye Trend Topic listesinde 5. sıraya  kadar yükseldi.

KAMPANYA KÜNYESİ:

Reklamveren: Trabzonspor A.Ş.

Trabzonspor Pazarlama Direktörü: Zeynep Sünger

Pazarlama Uzmanı: Bülent Yıldız

Ajans: Judo,

Yaratıcı Ekip: Kağan Küçük, Gürol Dinneden, Ulaş Bayhan, Can Karakurt.

Müşteri İlişkileri: Eren Karaçorlu

Prodüksiyon Şirketi: Mojo Fx

Yapımcı: Serkan Semiz

Fotoğrafçı: Süleyman Kaçar

Animasyon Süpervizörü: Tankut Erinç

Motion Graphics: Mehmet Görkem Kayhan

Sfx, Mix: Birkan Tuna

Seslendirme: Talat Turhan Türkeli

İLGİLİ HABERLER