Teknosa yeni reklam kampanyasını “sosyal dinleme” ile yarattı

PAYLAŞ

Türkiye’nin en büyük perakende zincirlerinden biri olan Teknosa, “Durum Buysa, Teknosa” sloganlı yeni reklam kampanyasını başlattı. Bütün dijital mecralarda kamuoyuna açık olarak paylaşılan 226 bin adet datayı ‘sosyal dinleme’ tekniği ile araştıran Teknosa’nın yeni reklam kampanyasında, bu araştırmadan edindiği ‘Teknoloji tüketicisi ne yaşıyor, ne istiyor?’ sorularının yanıtları yer alıyor.

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, bütün dijital mecralarda kamuoyuna açık olarak paylaşılan 226 bin adet datayı ‘sosyal dinleme’ tekniği ile araştırarak yeni bir imaj çalışması gerçekleştirdi Telefon, bilgisayar ve TV’den oluşan 3 ana kategoride gerçekleştirilen araştırmanın ortaya koyduğu veriler ışığında, tüketicilerin teknoloji yenileme ihtiyaçlarını ve teknoloji alışverişine sebep olan durumları tespit eden Teknosa, bu durumlardan eğlenceli hikayeler yaratarak, 3 yeni reklam filmi hazırladı. Filmler, günlük hayatta hemen hemen hepimizin başına gelen komik olayları merkezine alarak, yaşanan ihtiyaç durumlarını özetliyor ve Teknosa’yı adresliyor.

Teknosa_infographic_1 Teknosa_infographic_2

Reklamın künyesi:
Reklamveren: Teknosa
Reklamveren Temsilcisi: Ayşegül Bahçıvanoğlu, Serap Balkan, Esra Yüksel
Reklam Ajansı: 4129Grey
Ajans Başkanı: Alemşah Öztürk
Yaratıcı Yönetmen: Seren Köroğlu
Yaratıcı Grup Başkanı: Ahmet Terzioğlu
Yaratıcı Grup: Nevzat Emir Anarat, Selma Harman, Doğukan Doğan, Eren Altunis, Bilal Öztaş, Nihan Kutlu
Marka Yöneticileri: Cengiz Gözeğer, Melike Aşcı, Ecem Gök
Strateji Ekibi: Mert Tuncer, Oral Ulusoy
Ajans Prodüktörü: Gülşah Batıbeki
Medya Ajansı: Mediacom
Prodüksiyon: Norr Film
Yönetmen: Can Pehlivanlı