Sevgililer Günü’nde kilit soru: “Aşk mı?”, “Futbol mu?”

E-ticaret platformu GittiGidiyor, Sevgililer Günü’ne özel Paris seyahati çekilişini tanıtan eğlenceli bir reklam filmi ile seyirciyle buluştu.

Ana mesajı “Bazılarının aklından maç geçse de senin aklından ne geçiyorsa GittiGidiyor’da” sloganı üzerine kurulan reklam filminde, 14 Şubat’a, yani Sevgililer Günü’ne denk gelen Real Madrid- Paris St. Germain arasında oynanacak Şampiyonlar Ligi maçından yola çıkılıyor. Akıllara “Aşk mı?”, “Futbol mu?” sorusunu getiren hikâyede, erkek karakter “Paris” sözüyle futbol takımını kastederken, kadın karakter romantik bir seyahatten bahsedildiğini sanıyor. Yanlış anlama üzerine çiftin tatlı atışması ve Paris seyahati hayali sahneleniyor; ardından da GittiGidiyor’un sloganı devreye giriyor: “Bazılarının aklından maç geçse de senin aklından ne geçiyorsa GittiGidiyor’da.”

Kampanya Künyesi:

  • Reklamveren: GittiGidiyor
  • Reklamveren Yetkilisi: Öget Kantarcı (GittiGidiyor Genel Müdürü), Feyza Dereli Fedar (GittiGidiyor Pazarlama Direktörü), Esra Midillili Ertem (GittiGidiyor Marka Müdürü), Pınar Akyol (GittiGidiyor Marka Uzmanı)
  • Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
  • CCO: İlkay Gürpınar
  • CD: Arkın Kahyaoğlu
  • Yaratıcı Ekip: Emir Yüksel, Esma Erdoğan, Ozan Aslan, Erdem Güler
  • Marka Ekibi: Canan Ayvacı, Yekta Elvin Öncel, Ayça Demirbaş
  • Prodüksiyon Ekibi: Evrim Saracoğlu, Nevra Aydın, Cansu Arcan
  • CSO: Toygun Yılmazer
  • Stratejik Planlama Ekibi: Ceren Şehitoğlu, Can Değerli
  • Prodüksiyon Şirketi: CarbonWorks
  • Yönetmen: Serdar Gazi
  • Yapımcı: Ateş Benek
  • Dop: Birkan Yorulmaz
  • Müzik: Jingle Jackson
  • Kullanılan Mecralar: Dijital, Sinema, Radyo

İLGİLİ HABERLER