HSBC Türkiye’nin yeni iletişim kampanyası yayında

PAYLAŞ

HSBC Türkiye’nin teknolojik dönüşüm programı kapsamında yenilenen Mobil Bankacılık uygulamasını tanıttığı yeni iletişim kampanyası yayına girdi.

Kampanyanın ana mesajı, HSBC Türkiye müşterilerinin bankacılık ihtiyaçlarını zamandan ve mekandan bağımsız olarak mobil uygulama üzerinden hızlı çözümle karşılamalarının öyküleştirildiği ve ‘anlık bankacılık’ deneyiminin esprili bir dille anlatıldığı üç video ile veriliyor.

HSBC Türkiye Bireysel Bankacılık ve Birikim Yönetimi Pazarlama Grup Başkanı Ayşegül Şenalp kampanya ile ilgili olarak şunları söyledi: “Teknolojik dönüşüm yatırımlarımız kapsamında yenilenen HSBC Mobil Bankacılık uygulamamızla müşterilerimize dünyanın her yerinde hizmet kalitesi ve hız anlamında üstün bir bankacılık deneyimi sunuyoruz. Yeni mobil uygulamamızda daha fazla bankacılık işleminin çok daha hızlı ve anlık yapılabilmesi mümkün hale geldi. Bu amaçla başlattığımız yeni iletişim kampanyasında, mobil uygulamamızın yeni yüzü ve özelliklerini tanıtıyoruz.’’

KAMPANYA KÜNYESİ:

Reklamveren : HSBC Türkiye

Reklamveren Temsilcisi : Ayşegül Şenalp, Özlem Görgöz, Meltem Gülören

Reklam Ajansı : Saatchi&Saatchi İstanbul

Kreatif Direktör : Utkan Başar

Metin Yazarı : Zeynep Barlas

Sanat Yönetmeni : Tuğçe Türkmen

Müşteri İlişkileri Ekibi : Ayşegül Tavas, Ayşegül Elmas, Ender Çağrı Çalkın

Ajans Prodüktörü : Mert Bilen

Yapımcı : Rıza Alkuzey – Ceyhun Sevil

Yapım Şirketi : Astronot Film

Yönetmen : Polat Korkmazel

Görüntü Yönetmeni :Muratcan Gökçe

Yapım Koordinatörü : Buğrahan Aktaş

Medya Ajansı: OMD Türkiye

Kullanılan Mecralar : Dijital