Sensodyne Promine, 7 denizin hakimi olmaya kararlı açık su yüzücüsü Emre Erdoğan’a sponsor oldu. Emre Erdoğan ile iş birliğini reklam filmine de taşıyan marka; “Her Koşulda Güçlü” temasıyla yeni bir reklam kampanyasına başladı.
Sensodyne Promine, Dünya Açık Su Yüzme Komitesi tarafından belirlenen ve dünyanın en zor yedi parkuru olarak tanımlanan “Oceans Seven”ı tamamlamayı hedefleyen yüzücü Emre Erdoğan’a sponsor oldu. Oceans Seven’ın zorlu parkurlarından Cebelitarık ile İngiliz Boğazını geçen ilk Türk yüzücü olan Emre Erdoğan Büyük Okyanus-Catalina Boğazını da Türkiye rekoruyla tamamladı. Erdoğan, Japonya’da 19,5 km uzunluğundaki Tsugaru Boğazı’nı geçmek için çalışmalarını hızlandırırken, Sensodyne Promine ile her koşulda güçlü kalma sırlarını paylaşacak.
“Güç sadece kas gücü değildir”
Özel bir senaryoya bağlı kalınmadan çekilen reklam filmi, Emre Erdoğan’ın cümleleri ve gerçek hayatından yakalanan anlardan hazırlandı. 62 kişinin görev aldığı reklam filmi, toplam 30 saatte çekildi. İzmir’de dört farklı mekanda yapılan çekimlerde Emre Erdoğan 7,5 saat yüzdü.
29 Nisan Pazartesi günü yayına giren reklam filmi sene boyunca televizyon ekranları ve dijital kanallardan izleyicilerle buluşacak.
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Sensodyne Promine
Marka Ekibi: Yusuf Ziya Korkulu, Bengi Sevik, Özge Özgüleryüz
Yaratıcı Ajans: Grey Londra & 4129Grey
Yaratıcı Yönetmen: Orhan Toraman
Yaratıcı Grup: Eray Hökelek, Selen Eşit
Marka Yöneticisi: Hande Çetin, Cansu Öngüner, Simay Yaman
Prodüksiyon: Hogarth İstanbul