Eti Crax, sıkıcı konuları eğlenceye dönüştürüyor

Eti Crax, herkesin hayatında öğrenirken zorlandığı ya da öğrenmeye zaman bulamadığı konuları “Crax’layarak” eğlenceye çeviriyor.

Eti Crax, yeni kampanyasının ilk iki filminde Future Perfect Tense ve Sürrealizm’i eğlenceli bir dille öğretiyor. Sosyal medyada büyük ilgi gören bu iki film toplamda 10 milyondan fazla izlendi 22 binden fazla paylaşıldı ve 3000’den fazla yorum aldı.

Künye:

Reklamveren: Eti

Reklamveren yetkilisi: Didem Usluer Özel, Ebru Üstün, Nida Kermen, Emir İşeri, Belis Akyel

Reklam ajansı: Kompüter

Yapım şirketi: Autonomy

Yönetmen: Gazali Görüryılmaz

Post prodüksiyon: Basthead, Autonomy

Müzik: 25m2

İLGİLİ HABERLER