Türk sigortacılık sektöründe hizmet veren BNP Paribas Cardif, insanların içinde bulunduğu anın tadını çıkardığında hayatın daha güzel olacağını vurguladığı dijital kampanyasını yayına aldı.
“Değiştir Dünyanı” adlı kampanya kapsamında Cardif, hayatın en güzel anlarında insanların içini rahat ettirmeyi hedeflediği çözümlerini, dijital platformlardan sunduğu iki yeni filmle anlatıyor.Tick Tock Boom imzalı dijital filmlerde, BNP Paribas Cardif’in sunduğu çözümlerle insanların hayatlarında fark yaratıp, değer kattığı sigorta ürünlerinden “Kadına Değer Sigortası” ve “Eğitim Geleceğim Sigortası” esprili bir dille anlatılıyor. Kampanya filmlerinde, kişilerin beklenmedik olaylara karşı tedbir alıp kaygılarından arınması ve hayatlarındaki güzelliklere odaklanması mesajı veriliyor.
Kampanyanın Künyesi
Reklamveren: BNP Paribas Cardif Türkiye
Reklamveren Ekibi: Işıl Akgüney, Hikmet Akşehirlioğlu
Reklam Ajansı: Tick Tock Boom
Yaratıcı Yönetmen: Gürkan Gürel
Yönetmen: Can Evrenol
Görüntü Yönetmeni: Doğan Sarıgüzel
Marka Direktörü: Elif Batan
Proje Yöneticisi: Bensu Şengül
Metin Yazarları: Ayberk Sözer, Oktay Erdoğan, Ulaş Oral
Grafik Tasarım: Maya Bengü Öztürk
Sosyal Medya: Duygu Küçük
Yapımcı: Ahmet Üzgün
Sanat Yönetmeni: Elif Domaniç
Ses Tasarım: Savaş Biner
Dış Ses: Mazlum Kiper