Boyner, Anneler Günü’nü eğlenceli bir anlatım dilinin kullanıldığı iki ayrı filmden oluşan kampanya ile karşılıyor. “Annelerin Gözünde Her Hediye Dünyalara Değer” mesajını veren reklam filmlerinde, çocukların yaptığı dans etmek, org çalmak gibi aktiviteler gerçekte olan ve annelerin gözünden olarak iki farklı şekilde aktarılıyor.
Reklam filmlerinin birinde, küçük bir org ile “Kırmızı Balık” şarkısını çalmayan çalışan çocuk, kendisini izleyen annesinin gözünde bir müzik yıldızına dönüşüyor. Diğer reklam filminde ise başka bir anne, aynanın karşısında dans eden kızını son derece etkileyici figürler yapan yetenekli bir dansçı gibi görüyor.
Rafineri reklam ajansının imzasını taşıyan kampanya filmlerinin yönetmen koltuğunda Eli Kasavi oturuyor. Kampanyada kullanılan müzik parçaları arasında çocuk şarkısı “Kırmızı Balık”ın yeniden düzenlenmiş versiyonu dikkat çekiyor.
Kampanya Künyesi:
Reklam Ajansı: Rafineri
Kreatiften Sorumlu Ajans Ortakları: Ayşe Bali, Emre Kaplan
Kreatif Direktör: Ali Şener
Kreatif Group Head:Gizem Şengüler
Yaratıcı Ekip: Pelin Un, Deniz Dülgeroğlu, Emel Karadeniz
Müşteri İlişkileri: Tarçın Köprülü, Emel Cansu Özdemir, Burak Karakurt
Stratejik Planlama: Zühre Erdoğan, Ege Ayakduran
Prodüksiyon Ekibi: Şafak Serter, İpek Savaş
Grafik: Faruk Er
Yapım Şirketi:Public Film
Yönetmen: Eli Kasavi
Yapımcı: Seda Özdemir, Gamze Yavuz
Görüntü Yönetmeni:Andaç Sahan
Post Prodüksiyon: İmaj
Müzik: Ses Sanayii