Müşteri Süpervizörü

GODE İSTANBUL

Müşteri Süpervizörü

  • İŞ TANIMI:
  • -
  • 1. Yeni markaların süreçlerini yapılandırarak, takım koordinasyonunu sağlayacak, task’ları takımına yönlendirecek, markanın düzeninin kurulmasını sağlayacak,
  • 2. Sorumlu olduğu ekibin yönetimini ve planlama süreçlerini gerçekleştirecek, günlük ve haftalık iş planlamalarını koordine edecek,
  • 3. Ekibinin performans değerlendirmelerini gerçekleştirebilecek, geri bildirim ve değerlendirmeleri ile gerekli noktalarda ekibini ileriye taşıyabilecek,
  • 4. Markaların değerlendirme toplantılarında sunumları gerçekleştirerek markaları stratejik iç görüler ile yönlendirebilecek,
  • 5. Planlamaların denetlenmesi, analiz edilmesi ve optimize edilmesini sağlayacak,
  • 6. Memnuniyetin sağlanması için müşteriler ile günlük iletişim kuracak,
  • 7. Reklam ve iletişim kampanyalarında görüşlerini belirtecek,
  • 8. Yeni müşteri süreçlerindeki briefing toplantılarına katılarak kreatif ekibe detayların aktarılması için takımından ilgili kişiyi yönlendirecek ve deadline’a uygun planlamaları yaparak, brief dökümanının oluşturulmasını sağlayacak,
  • 9. Takımındaki müşteri temsilcilerini ve sosyal medya uzmanlarını ve üçüncü parti iş ortaklarını yönlendirip, yönetecek.
  • ---------------------------------------------------------------------------------
  • TEKNİK BECERİLER/ ARANAN NİTELİKLER:
  • -
  • 1. Yüksek iletişim kabiliyeti olan,
  • 2. İlgili pozisyonda en az 3-4 yıl deneyim sahibi,
  • 3. Öncesinde Account Manager olarak görev almış,
  • 4. Hem geleneksel hem de dijital deneyimi olan,
  • 5. Sunum ve raporlamaya hakim,
  • 6. Proje yönetimi konusunda deneyimli,
  • 7. Bütçeleme ve raporlama konularına aşina,
  • 8. Dijital pazarlama ve sosyal medya dinamiklerini bilen,
  • 9. Stratejik düşünebilen,
  • 10. İletişimi kuvvetli, çözüm odaklı,
  • 11. Stres kontrolü olan,
  • 12. İyi derecede İngilizce bilen.
Başvuru [email protected]