Yılın en iyileri Epica Book’ta yerini aldı

Her yıl Epica Awards’da yarışan en iyi reklam kampanyalarının yer aldığı Epica Book’un 32. sayısı yayınlandı. Epica Awards Direktörü Mark Tungate, Epica Book ile birlikte gönderdiği mektubunda, “Dijital dünyaya, geçtiğimiz yıl yapılan yaratıcı işlerin analog bir belgesini bırakıyoruz. Arkanıza yaslanın, ve bu 400 sayfalık ilham kaynağında kaybolmaya hazırlanın” dedi.

Epica Book’un yeni sayısında yer alan birbirinden çarpıcı reklam kampanyalarından sizin için bir derleme yaptık.

Stabilo: Highlight the remarkable

Stabilo, güçlü kadınların ancak erkeklerin arkasında var olabildiği eski fotoğraflarda dünyamızı değiştiren kadınların ve başarılarının altını çizerek tarihi yeniden yazıyor.

Alexa: Loses her voice 

Alexa sesini kaybederse ne olur? Gordon Ramsey, Cardi B ve Sir Anthony Hopkins gibi isimlerin, sesini kaybeden Alexa’ya destek olmaya çalıştığı bu reklam, Amazon’un sesli asistanının günlük hayatımızda ne kadar önemli bir yere konumlandığını anlatıyor.

Hyundai Tuscon: 

Başarısız bir sihirbaz olan “El Magico” bir gösterisinde, ilk defa sahnedeki bir hanımefendiyi yok etmeyi başarıyor. Kendisini aniden bir orman yolunda bulan sihirbaz mağduru kadın, hızla üzerine gelen Hyundai Tucson ile karşılaşıyor. Neyse ki, Yeni Tucson’un bir saniyenin yarısı kadar sürede devreye giren fren ve çarpışma sistemleri adeta büyülü!

 

İLGİLİ HABERLER