Yeni nesil toplantı trendleri C Level Club’da konuşulacak

Pazarlama sektörünün öncü dergisi Marketing Türkiye tarafından, pazarlama iletişimi profesyonelleri için kurulan C Level Club 2018, üçüncü buluşması için gün sayıyor. Değişen dünyayla beraber çoğu insan için sıkıcı, klasik toplantı trendleri de büyük bir değişimin içine girdi. 14 Aralık Cuma günü Avrupa’nın en büyük toplantı salonuna sahip Hilton Bomonti’de gerçekleştirilecek olan C Level Club’da “yenilikçi toplantı trendleri” masaya yatırılacak. Etkinlikte katılımcılar ayrıca “Sarı Güzargah Nostalji” programıyla Fransız Fakirhanesi’nde semtin kadim sahipleriyle sohbet etme ve Ara Güler’i tekrar yad etme fırsatı bulacak.

Marketing Türkiye dergisi tarafından iletişim profesyonelleri arasında bilgi alışverişini sağlamak, onları değişen dünya trendleri ve ürünlerden haberdar etmek amacıyla kurulan C Level Club 2018’in üçüncü buluşmasında “fark yaratan, yenilikçi toplantı trendleri” pazarlama profesyonelleriyle paylaşılacak. Kültürel geçmişi ve tarihi dokusuyla İstanbul’un en önemli semtlerinden Bomonti 14 Aralık’ta farklı bir deneyime de sahne olacak. Etkinlik kapsamında katılımcılar “Bomonti’de Anları Yakalamak” isimli deneyim tasarımını da tecrübe edecek. Etkinliğin en dikkat çekici içeriğinden biri de “Sarı Güzargah Nostalji” olacak. Benzersiz bir deneyim yaşatacak olan etkinlikte katılımcılar Fransız Fakirhanesi’nde semtin kadim sahipleriyle sohbet edecek  ve Ara Güler Müzesi’nde usta fotoğraf sanatçısı Ara Güler’i de tekrar anma fırsatı yakalayacak.

Klasik toplantı anlayışı miadını doldurdu

Teknolojinin sürekli gelişmesi, Z kuşağının da çalışma hayatına girmesiyle büyük bir dönüşümün de fitili ateşlendi. Bilinen klasik toplantı anlayışı da artık miadını doldurdu. Atlassian Araştırma Grubu’nun Amerika Birleşik Devletleri’nde yaptığı bir araştırmaya göre yapılan bir araştırmaya göre toplantıya katılanların;

  • Yüzde 91’i hayal kuruyor,
  • Yüzde 39’u uykuya dalıyor,
  • Yüzde 45’i toplantıya katılmanın zoraki katıldığını belirtiyor,
  • Yüzde 73’ü toplantı konularından farklı bir konuyla ilgileniyor,
  • Yüzde 47’si toplantıların bir numaralı zaman kaybedilen yer olduğunu belirtiyor.

Sonuçlar bu haldeyken yeni nesil toplantı konseptleri geliştirmemek zamana ayak uyduramamakla eşdeğer… Avrupa’nın en büyük toplantı salonuna sahip oteli olan Hilton İstanbul Bomonti Oteli de bu içgörüden hareket ederek müşterileri için benzersiz yaratıcı toplantı paketleri hazırladı. Toplantılarda verimi artırmayı hedefleyen Hilton İstanbul Bomonti C Level Club’da pazarlama profesyonellerine yenilikçi toplantı trendlerini sunmaya hazırlanıyor.

Detaylı bilgi için:
Gülşah Marhan
[email protected]

 

İLGİLİ HABERLER