XCO’19’u görselleştirme deneyimi

Marketing Türkiye’nin bu yıl dördüncüsünü gerçekleştirdiği Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’19’da deneyim fırtınaları esti. Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla düzenlenen XCO’19 “Deneyimde İnovasyon” temasıyla 28 Mayıs Salı günü Yapı Kredi bomontiada’da gerçekleşti. Zirvede UX’ten (User Experience) CX’e (Customer Experience) kadar deneyimin tüm alanlarındaki en son gelişmeler katılımcılarla paylaşıldı. Pek çok aktivitenin gerçekleştirildiği zirvede Userspots Business Development Caner Aras ilham veren sunumları anlık olarak görselleştirdi. Bir infografi olarak gerçekleştirilen çalışmada Aras, etkinliğin tüm bileşenlerini görsel olarak da hafızalara kazıldı.

Günseli Özen ve Uğur Özmen – Açılış Konuşması

Hakan Göl – B2B B2C Fark Etmez – Rekabette İş Modeli İnovasyonu

Emel Çuhacı – Finans Sektörü için Müşteri Deneyiminde İnovasyon Neyi İfade Ediyor?

Caner Aras – Mekanlara Hikayeler Anlattırmak

Bengi Turgan Çiftçi – İnsanlık için Deneyim Tasarımı

Deniz Pazarcıoğlu – Çok Kanallı Müşteri Yolculuğunda Yapay Zekayı Kullanma Sanatı

Gürol Kurt – Müşteri Deneyiminde Eksik Faktör: İnsan

Hazım Bumin – “Deneyim Müzesi”: Müşteri Deneyimini Arttırmak için Müzelerden İlham Alabilir miyiz?

Derrick Fountain – Çok Kanallı Deneyim

Canan Soysal – Yolcusuna Zaman Kazandıran Havalimanı: İstanbul Sabiha Gökçen

Özgür Şahin – Dijitalleşen Dünyada B2B Müşteri Deneyimi ve İletişimi

Dr. Bilgen Dölek – Sağlıkta Dijital Dönüşüm ile Hastalar için Fayda Yaratmak

Mert Tuna Yılmaz – Queer Bir Deneyim Mümkün Mü?

Bülent Konca ve Duygu Beşbıçak – Kokunun İzinden Söyleşisi

Özgür Yeşilyurt – Mutlu Çalışanlar Mutlu Müşteriler Yaratır!

Vijay Jaswal – Dijital Dünya için Müşteri Deneyimi

Hikmet Şen – Mobil Jenerasyon için Deneyim Tasarlamak

İLGİLİ HABERLER