XCO’19: bomontiada bir kez daha “Deneyim Adası”na dönüşüyor

Müşteri deneyimini tasarlamak, yönetmek ve yükselen pazarlama disiplininin nasıl doğru kullanılacağı konularında vizyon yaratmak amacıyla düzenlenecek olan Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’19 “Deneyimde İnovasyon” temasıyla 28 Mayıs Salı günü Yapı Kredi bomontiada’da gerçekleşecek. bomontiada’da bir kez daha “deneyim adası”na dönüşecek.

Bütünleşik pazarlamanın lider dergisi Marketing Türkiye “deneyim” i düzenlediği Dene­yim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi XCO ile taçlandı­rıyor. İlki Salt Galata’da, ikincisi Kemer Country’de düzenlenen zirve geçen yıl bomontiada’yı deneyim üstüne dönüştürmüştü. XCO bu yıl 28 Mayıs Salı günü bomontiada’da daha da güçlü bir içerikle, gündem yaratan sunumlarla zengin bir konferans dene­yimi yaşatılacak. “Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Servis Tasarımı” konularında vizyon yaratma hedefiyle yola çıkan ve Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyan zirve, iş dünyasını gerçek hayatla “müşteri deneyim” olgusu etrafında bir araya getirmeyi amaçlıyor.

“Özgün Müşteri Deneyimi” ve “Kusursuz Servis Tasarımı” konularında viz­yon yaratmak amacıyla gerçekleştirilen Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zir­vesi XCO’da bu yıl farklı kuşakların finans ve yatırım alışkanlıklarından, de­ğişen bankacılık servisi ve kamu hizmeti deneyimine, sağlık deneyiminden shopper marketing’e kadar pek çok konu ele alınacak. Deneyim tasarımının en önemli konularından olan mükemmel e-ticaret deneyimi, insanlaşan mar­kalar, değişen tüketici beklentileri de zirvede pazarlama profesyonelleri tara­fından katılımcılarla paylaşılacak.

Ayrıntılı Bilgi: Duygu Tanışan 0 (212) 211 11 12 – 123

İLGİLİ HABERLER