Umut dolu bir zirve: Youth Talks / Next Step For Next Generation

Gençlere geleceği ve gelecek trendlerini anlatma misyonuyla “Next Step for Next Generation” söylemiyle yola çıkan Youth Talks Türkiye, 7 Kasım 2019’da Kanyon Cinemaximum’da gerçekleşecek. Pek çok önemli konuşmacının ilham veren sunumlarıyla yer alacağı zirve beş ayrı salonda katılımcılarla buluşacak. Etkinliğin sonunda ise Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğiyle gerçekleştirilen “Cool Markalar Ödül Töreni” ile “Yılın Cool Markaları” ödüllerine kavuşacak.

Haber:  Duygu Su Ocakoğlu [email protected]

Deloitte Y Kuşağı Araştırması”na göre Türk gençleri mutluluğu var olan işlerini bırakmadan güvende hissetmekte buluyor. Bu araştırmaya göre Türkiye’deki gençlerin yüzde 55’i ebeveynlerinin yaşına geldiklerinde onlardan daha düşük bir gelire ve mal varlığına sahip olacaklarını düşünüyor. Yine ebeveynlerinin yaşında onlardan daha mutsuz olacağını düşünen gençlerin oranı yüzde 63. Gelişmiş ülkelerdeki genç popülasyonun bu iki ölçümde oranı ise sırasıyla yüzde 64 ve yüzde 69. Elbette geleceğe bu kadar karamsar bakmak hayal etme konusunda da sıkıntı yaşadığımızı ortaya koyuyor. Intel’in gerçekleştirdiği Hayal Haritası ve Girişimcilik DNA’sı araştırmasına göre Türkiye’deki gençlerin yüzde 48’inin en büyük hayali meslek sahibi olmak ve kendilerini güvence altına almak. Yaşam standartlarını yükseltmek ve manevi tatminle gelecek odaklı hayaller kuranların oranı ise her iki kategori için de yüzde 24. Tüm bu gerçeklerden yola çıkan Marketing Türkiye, gençlere daha umut dolu bir gelecek olduğunu göstermek ve geleceğe dair hayal kurmalarını teşvik etmek için Youth Talks Türkiye etkinliğini tasarladı.

Gelecek trendleri Youth Talks Türkiye’de konuşulacak

Youth Talks Türkiye / Next Step for Next Generation gençlere bugün onları hangi fırsatların beklediğini, gelecekte hangi alanlarda fırsatlar olabileceğini, yeteneklerini geleceğe hazırlamaları gerektiğini anlatırken hem zihnen hem de bedenen dışarıya davet ediyor. Zirvenin içeriği, trendlerin kendini gösterdiği alan ve sektörleri radarlayan 300 ayrı kaynaktan Marketing Türkiye ve IOX tarafından derlendi. Trendleri etkileyen ve trendler­den etkilenen 9 ana sektörün ele alınacağı etkinlikte sadece iş dünyasındaki trend­ler değil İK, sosyoloji, yaşam sitilleri gibi majör trendlerin yanı sıra günlük yaşamı etkileyen trendler de ele alınacak. Youth Talks Türkiye / Next Step for Next Gene­ration’ın amacı iş hayatına yeni başlayan gençlere, yeni mezunlara ve üniversitelerin son sınıflarında okuyan gençlere fırsatları göstermek ve onları geleceğe hazırlamak. Marketing Türkiye tarafından Deloitte Türkiye ve IOX içerik iş birliğiyle gerçekleştirilecek olan Youth Talks Türkiye’de iş dünyasının vizyoner girişimcileri ilham veren konuşmalarıyla katılımcılarla buluşurken gençler de Türkiye’nin önde gelen markalarının İK direktörleriyle tanışma fırsatı bulacak. Katılımcılar paralel sunumlarla beş ayrı salonda yeme-içmeden espor ve gaming’e, finanstan eğlenceye, teknolojiden sanata kadar pek çok alanda ufuk açan sunumları dinleme fırsatı bulacak. Zirvenin sonundaysa Marketing Türkiye ve Roamler Türkiye iş birliğiyle gerçekleştirilen “Cool Markalar Ödül Töreni” ile “Yılın Cool Markaları” ödüllerine kavuşacak.

Ayrıntılı Bilgi:

Özgür Gökşen
0212 211 11 12 (117)
[email protected]

İLGİLİ HABERLER