Türkiye Seramik Federasyonu’nun iletişim çalışmaları FM Data İletişim’e emanet
Seramik sektörünün yüzde 90’ını temsil eden Türkiye Seramik Federasyonu, iletişim çalışmaları için FM Data İletişim’i seçti.
Ulusal ve uluslararası markalara kurumsal iletişim, pazarlama iletişimi, kriz iletişimi, medya ilişkileri, içerik geliştirmenin yanı sıra dijital iletişim hizmetleri sunan FM Data İletişim, Türkiye Seramik Federasyonu’na iletişim danışmanlığı verecek.
Federasyon çatısı altında, Seramik Kaplama Malzemeleri Üreticileri Derneği (SERKAP), Seramik Sağlık Gereçleri Üreticileri Derneği (SERSA), Teknik Seramik ve Refrakter Üreticileri Derneği (SEREF), Seramik Cam ve Çimento Hammaddeleri Üreticileri Derneği (SERHAM), Tesisat İnşaat Malzemecileri Derneği (TİMDER), Türk Seramik Derneği (TSD) ve Eskişehir Bilecik ve Kütahya Seramik İş Kümesi (EBK) olmak üzere toplam 7 dernek bulunuyor.
Bakanlar Kurulu kararı ile “Türkiye” ünvanını kullanmaya yetkilendirilmiş olan Türkiye Seramik Federasyonu, aynı zamanda Brüksel Merkezli Avrupa Seramik Federasyonu (Cerame-Unie)’de Türkiye’yi temsil ediyor.