#SusuzBardaklar, London International Awards’da shortlist’e kaldı

HAVAS İstanbul Finish için hazırladığı #SusuzBardaklar projesiyle London International Awards 2019’da Design karegorisinde Data Visualization dalında shortlist’e kaldı.

Finish’in başlattığı sosyal sorumluluk projesi Türkiye’nin su sıkıntısı konusunda göremediğimiz gerçekleri karşımıza çıkararak durumun öneminin altını çiziyor. Proje kapsamında; yok olma tehlikesi yaşayan Seyfe, Suğla, Ilgın, Karataş ve Burdur Gölleri’nde ne kadar su kaldığını, yıllardır iletişiminde kullandığı bardaklar üzerinden göstermek isteyen marka, bu gölleri temsilen beş farklı bardak tasarladı. Bardakların şekillerinde göllerin topografisinden esinlenildi ve bardakların alabildiği su miktarı, göllerde kalan su hacmiyle orantılandı.

Kampanya Künyesi
Reklamveren: Finish
Pazarlama Direktörü: Tarık Bayar
Kıdemli Marka Müdürü: Cem Oğuzcan, Harun Çeliksoy
Marka Müdür Yardımcısı: Buse Leblebici
Reklam Ajansı: Havas Istanbul
CCO: Ergin Binyıldız
Yaratıcı Yönetmen: Yavuzhan Gel
Sanat Yönetmeni: Serhan Koçak, Sezgin Bulut
Reklam Yazarı: Anıl Süleyman Çınar
Müşteri İlişkileri Direktörü: Berk Yılmaz
Müşteri İlişkileri: Hare Lilya Ganiç, İrem Pusal
Ajans Prodüktörü: Sıla Salgın, Gözde Bilir
Fotoğraf & Retouch: P Blok
Fotoğrafçı: Barış Önder Güler
Ürün Prodüktörü: Uğur Vanlı – Medyabank
Cam Ustası: Musa Teke – Safir Cam
Cam Kalıbı: Mehmet Öztürk – Özay Cam
Cam Baskısı: Halit Samsa – Nurcan Baskı

 

 

İLGİLİ HABERLER