Social Media Awards Turkey jürisi en iyileri seçti

Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey 2019’un jüri üyeleri sosyal medyanın en başarılı marka ve projelerini 30 Mart’ta seçti.  Jüri Başkanlığını Reklamcılık Vakfı’nın bir önceki dönem Başkanı Lize Karaboğa’nın yaptığı Social Media Awards Turkey 2019’da ödüller 3 Mayıs’ta Raffles İstanbul’da gerçekleşecek görkemli bir törenle sahiplerini bulacak.

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen, bağımsız denetleme kuruluşu Deloitte Türkiye’nin değerlendirme sürecine uzmanlığıyla dahil olduğu Social Media Awards 2019’da büyük Jüri başvuran işleri değerlendirmeye başladı. Jüri Başkanlığını Lize Karaboğa’nın yaptığı Social Media Awards Turkey 2019’da sektörün birbirinden önemli isimlerinden oluşan jüri, başvurular arasından en iyi çalışmaları seçmek için kolları sıvadı.

Objektif verilere dayalı ilk sosyal medya yarışması

Social Media Awards Turkey 2019’da ödüller, BoomSonar’ın sağladığı objektif sosyal medya verileri ve jüri değerlendirmesi sonucunda sahiplerini bulacak. Sosyal medyaya emek veren kurum ve ajanslar için teşvik edici olmayı amaçlayan Social Media Awards Turkey 2019 Ödülleri, kampanya ve içerik üretimindeki kaliteyi her yıl daha da yukarı çıkarmayı amaçlıyor.

Deloitte Türkiye, uzmanlığıyla katkıda bulunuyor

Deloitte Türkiye, sosyal medya sektörünün liderlerinin bir araya geldiği, Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından gerçekleştirilen Türkiye’nin en büyük sosyal medya ödülleri değerlendirme sürecine uzmanlığıyla dahil olmaya bu yıl da devam ediyor. Türk pazarlama sektöründe bağımsız bir şirket tarafından destek verilen ilk yarışma olan Social Media Awards Turkey, Deloitte Türkiye’nin desteğiyle verilere dayanan şeffaf yapısını daha da güçlendiriyor.

Yarışma üç temel bölümden oluşuyor

Social Media Awards Turkey 2019; Jüri Ödülleri, SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri ve Grand Prix olmak üzere üç temel bölümden oluşuyor. Toplam 24 kategoride gerçekleşen başvuruları kapsamlı kriterlerle değerlendiren Jüri Ödülleri, markaların sosyal medya ve dijital dünyada gerçekleştirdiği kampanya, proje ve stratejileri inceleyerek en başarılı marka ve ajansları belirliyor.

Yarışmadaki SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri ise 50 farklı sektörde toplam 33 binden fazla sosyal medya hesabının bir yıllık performansını ölçümleyerek, en başarılı markaları ödüllendiriyor. Tamamen veriye dayanan performans ölçümlemeleriyle belirlenen ödüller, BoomSonar’ın sosyal medya marka ölçümleme ve puanlama sistemi SocialBrands sıralamalarına dayanıyor. SocialBrands’in aralarında toplam etkileşim sayısı, hayran sayısı, hayran artışı, performans istikrarı, etkileşimlerin iletilere göre dağılımı, etkileşim oranları, farklı ileti türlerinin kullanım oranları, sektörel performans, hashtag ve mention kullanımı ve sayfa bilgileri gibi toplamda 30’dan fazla kriter içeren benzersiz algoritmasıyla hazırlanan sıralama, tamamen veriye dayalı ve istatistiksel bir ölçümleme sunuyor.

Social Medya Awards Turkey 2019’un büyük ödülü Grand Prix için ise jüri üyelerinin en çok beğendiği projeler arasından seçilen yılın en başarılı projesi, gecenin en prestijli ödülü Grand Prix’yi alma hakkı kazanıyor.

İLGİLİ HABERLER